Gå til innhold

Bare mamman reiser til Kina

Anbefalte innlegg

Gjest mamma og søsken reiser
Skrevet

Hvordan stiller "alle etater" seg til at bare jeg og våre egenfødte barn(11 og 14 år) reiser til kina for å hente barnet?Pappa blir hjemme.Vi skal ha med søsteren til mannen min og hennes adoptivbarn.

Videoannonse
Annonse
Gjest lilja (den opprinnelige)
Skrevet

Første gangen jeg hentet i Kina, reiste jeg sammen med en venninne. Andre gangen sammen med storesøster, 9 år.

Begge turene gikk greit, og ingen stilte noen spørsmål om hvorfor.

Skrevet

Jeg reiste sammen med en venninne. Hjemme var storebror og pappa. Det var ingen spørsmål eller kommentarer ang dette. En annen ting er at jeg angrer på at vi ikke gjorde ting annerledes den gang....

Gjest en som venter
Skrevet

Jeg kjenner flere som har gjort det på den måten, altså at bare en av foreldrene har reist, evt med annen familie/nære venner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...