bassa Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 18 august startet jeg mitt nye liv, fra den dagen har jeg gått ned 26 kg, det er bare 10 uker det,, kan tro jeg er glad, men jeg skal mere ned ja, men nå går det litt saktere, lurer på hvorfor ? Hva kan jeg spise når jeg trener, må jo stramme opp litt her å der, hva er best ? noen sier kylling, noen sier tunfisk,, ???? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 GRATULERER. Forstår ikke at det er mulig. Du må jo ha fått et helt nytt liv:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bassa Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 GRATULERER. Forstår ikke at det er mulig. Du må jo ha fått et helt nytt liv:-) ja takk for det.. å ja, jeg har fått det.. herlig,,, men det sitter igjen en del på magen enda, der sliter jeg gitt... tenkte på tips der jeg da. kanskje ikke rette forumet men trenger tips om bra mat til treningen også.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 ja takk for det.. å ja, jeg har fått det.. herlig,,, men det sitter igjen en del på magen enda, der sliter jeg gitt... tenkte på tips der jeg da. kanskje ikke rette forumet men trenger tips om bra mat til treningen også.. Det sies at å rokke rokkering er veldig bra for å få en sterk og slank midje. Kanskje vært et forsøk? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bassa Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 Det sies at å rokke rokkering er veldig bra for å få en sterk og slank midje. Kanskje vært et forsøk? å ja,,, tenkte ikke på det,, takk, skal prøve det jeg.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Så flink du er! jeg har bare gått ned 2 kilo på ca 10 uker... Skal bare ned seks - men det sprøs om jeg klarer det :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.