Gå til innhold

jippi :-)))


bassa

Anbefalte innlegg

18 august startet jeg mitt nye liv, fra den dagen har jeg gått ned 26 kg, det er bare 10 uker det,, kan tro jeg er glad, men jeg skal mere ned ja, men nå går det litt saktere, lurer på hvorfor ?

Hva kan jeg spise når jeg trener, må jo stramme opp litt her å der, hva er best ? noen sier kylling, noen sier tunfisk,, ????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GRATULERER. Forstår ikke at det er mulig. Du må jo ha fått et helt nytt liv:-)

ja takk for det.. å ja, jeg har fått det.. herlig,,, men det sitter igjen en del på magen enda, der sliter jeg gitt... tenkte på tips der jeg da. kanskje ikke rette forumet men trenger tips om bra mat til treningen også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja takk for det.. å ja, jeg har fått det.. herlig,,, men det sitter igjen en del på magen enda, der sliter jeg gitt... tenkte på tips der jeg da. kanskje ikke rette forumet men trenger tips om bra mat til treningen også..

Det sies at å rokke rokkering er veldig bra for å få en sterk og slank midje. Kanskje vært et forsøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sies at å rokke rokkering er veldig bra for å få en sterk og slank midje. Kanskje vært et forsøk?

å ja,,, tenkte ikke på det,, takk, skal prøve det jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...