Gå til innhold

Adopsjon, når du kan få egne barn...

Anbefalte innlegg

Man lærer ting hele tida... :-) Og det viktigste er at det blir en positiv dialog ut av eventuelle konflikter og misforståelser til sist. Jeg har også lært litt av denne tråden, og er overhodet ikke fornærmet på noen måte, hverken på den ene eller den andre, for hverken den ene eller den andre tingen ;-) Det har vært en "snål" tråd, men også interessant.

M.v.h.

Må nok si meg enig i det :-)

Fortsetter under...

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

18

• Patsi

6

• laban

2

• trompet

2

Mest aktive i denne tråden

carla1365380461

her skriver Glimmertipper inn og stiller et helt konkret spørsmål og hva skjer??!!!

Diskusjonen går ut på om hun har ordlagt seg feil, om de har behov for flere barn eller om det har noe av betydning om hvem som er hjemme i permisjonen, ærlig talt!!

Stå på Glimmertipper og gjør som dere føler for....

Til informasjon så venter vi på vårt andre barn gjennom adopsjon, og vi venter på VÅRT barn, men jeg må inrømme at selv jeg som har adoptert forsnakker meg til tider og snakker om "egne barn" HUFFDA!!! Til enda mer informasjon så skal min mann ha 100% av permisjonen når vi nå kommer så langt, og det ble ikke på noen måte vurdert som negativt da vi ble godkjent....så det så !!

Helt enig!!

Det er flaut!

Klem til Glimtipper og lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...