Varenne Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Kommer tilbake med mine problemer nok en gang.Har stått på Rivotril 0,5mg x2 og noen ganger x3 i ca 14 år på grunn av angst.Det har fungert greit i alle disse årene.men så for ca seks uker siden så kommer smerter i muslker,og ledd,og sviing i øynene,med masse tårer nese som bare renner,og en enorm smerte i maven.Dette er det som kalles for Toleranse- Abstinens.Har nå søkt om å få bli innlagt for medikament- avhengihet,altså sakte nedtrapping.Men det kan nok ta flere uker før jeg kommer inn. Nå har hele tilværelsen blitt mye værre å holde ut,og det ser nesten ut som om Rivotrilen ikke har noen effekt lengre.Er det mulig å gå over til andre medikamenter,for å få smertene mindre,og angsten bedre inntil jeg skal inn til nedtrapping? Er en mann på 55 år. Takknemlig for tilbakemeldinger 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204209-toleranseabstinenssmerter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.