Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Guttungen på 9 år fikk besøk av to klassekompiser på sykkel nå i ettermiddag/kveld. Ingen av dem hadde hverken lys på sykkelen eller refleksvest.

Fatter ikke at foreldrene tør å la podene sykle uten lys i dette høstmørket. Her er det jo helt svart ute.

Fortsetter under...

Jeg hadde en epsiode med en moppedist uten lys, uten skilt, 13 år og på feil side av veien i mørket. At han lever i dag, skyldes kun tilfeldigheter og rask reaksjon fra meg.

Flere syklister har dukka opp som troll av eske ut av mørket flere ganger og skremnt vettet av meg.

Gjest refleksvest

Få sykler som selges med lys idag.

En refleksvest ville vært mye bedre å hatt på seg, den ser en mye bedre enn evt. lyset på sykkelen.

Hos oss har ikke barna kommet utenfor dørene, i ca 1 mnd, på ettermiddagene uten rekfleksvesten.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...