Gå til innhold

god morgen alle sammen!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Morn morn! ; ) Det ER en fin morgen, men skulle ønske vi slapp å stille klokka i går, for tassen har begynt å sove helt til 08.30 (gammel tid), men i dag måtte mor opp 7.50 gitt. Men men... vender meg vel til det og.

Døh - 0750 er da fantastisk for en som ennå er under året?

Annonse

Morn morn! ; ) Det ER en fin morgen, men skulle ønske vi slapp å stille klokka i går, for tassen har begynt å sove helt til 08.30 (gammel tid), men i dag måtte mor opp 7.50 gitt. Men men... vender meg vel til det og.

7:50?! Hadde vært overlykkelig om mine to på 5 og 7 år hadde sovet så lenge jeg.

God morgen til deg også. Har hatt en fin natt i natt, så jeg synes morgenen er fin.

Lillebror sov fra 23 til 04.45. Spiste, la seg kl. 05.22 og sov til 07.30! Det er gutten sin det.

Men, det er definitivt ikke slik nettene pleier å være, så jeg nyyyyyter nå.

Annonse

Gjest mirakel*2?

07.50 er jo ganske bra uansett:) Min sov faktisk til 9 - halv 10 en periode da han var baby. det var luksus

Gjest mirakel*2?

God morgen alle!

Er så våken som bare det jeg og har så utrolig lyst til å gjøre noe i huset (selvfølgelig) nå når jeg ikke har lov til å bruke mer enn en arm.

Får vel dole hele dagen istedet for da kan jeg bruke en arm.

sånn er det alltid. Hvis det er noe du ikke kan gjøre, så vil du det.

god unnskyldning for å dole ihvertfall;) Jeg kan ikke bruke noen unnskyldninger lenger. Samboeren min er drittlei av at jeg sitter her og holder på med dette. Han blander seg borti det hver gang han ser jeg åpner disse sidene. Skjønner ikke hvorfor. Han har ikke noe problem med at jeg sitter på dataen ellers. Irriterende er det ihvertfall

Gjest mirakel*2?

God morgen til deg også. Har hatt en fin natt i natt, så jeg synes morgenen er fin.

Lillebror sov fra 23 til 04.45. Spiste, la seg kl. 05.22 og sov til 07.30! Det er gutten sin det.

Men, det er definitivt ikke slik nettene pleier å være, så jeg nyyyyyter nå.

luksus. Det er godt med slike netter innimellom. Mangel på nattesøvn er det eneste jeg gruer meg til med nestemann. Husker med skrekk hvordan jeg hadde det sist. Begynte å høre lyder i det ene øret tilslutt:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...