Gå til innhold

Julekortbilde - originalt - tips noen?

Anbefalte innlegg

Gjest Jeg er litt mer jordnær, jeg

Nei, nå klarer du neste å provosere meg her! Morsomt det, for jeg er fristet til å si at jordnær ikke betyr at man har gravet seg ned... Jeg synes ikke det var noen koselig kommentar du kom med i allefall - og så er jeg glad for at jeg har selvdisiplin nok til å ikke la meg provosere. Egentlig burde jeg jo ikke svare heller da...

Det er en unik egenskap du sitter inne med der.

Fortsetter under...

Gidder ikke ta meg nær av den, men hadde du sett de to små englene som selv var ganske så lattermilde - lillesøster med glorien litt på skjeve - så hadde den kanskje gått hjem hos deg og? Det meste av rekvisittene var forøvrig innkjøpt på H&M - så det var ikke noe svindyrt prosjekt dette her. "himmelen" var et gammelt blått laken, og "stjernene" var laget av sølvpapp :-)

Det var svar på spørsmål, ikke kritikk til deg. Som sagt; det er flott at vi alle er ulike på ulike områder. For meg er det latterlig å sende slike kort, for deg er det enestående. Jeg gjør ikke narr av deg.

Jeg synes ikke det hadde vært latterlig å få bilde av to søte små engler til jul - det er helt tidsriktig og vel så bra som nisseluer.

Det sier vel heller at noen ønsker å gi meg en personlig hilsen, ønske meg og mine noe litt ut over det vanlige - og har gjort seg flid med budskapet. En god og varm tanke og handling.

Du derimot virker grunn, spydig og lite takknemlig.

Uten at jeg har noe grunnlag utover det du svarte har for å mene det...

At du ikke synes det er latterlig er bare fint. Det er flott at man er ulike. Jeg synes nisseluer er helt på jordet og.

For meg er det ikke personlig, men et skrik etter oppmerksomhet og fjås.

Har lest mange av dine tidligere innlegg med stor respekt og sans. Når du sier at jeg virker grunn, spydig og lite takknemlig, blir jeg svært overrasket. Det kaller jeg å være frekk. Men for all del, hvis det hjelper, så få det ut på meg. Jeg tåler det.

Gjest Persille

At du ikke synes det er latterlig er bare fint. Det er flott at man er ulike. Jeg synes nisseluer er helt på jordet og.

For meg er det ikke personlig, men et skrik etter oppmerksomhet og fjås.

Har lest mange av dine tidligere innlegg med stor respekt og sans. Når du sier at jeg virker grunn, spydig og lite takknemlig, blir jeg svært overrasket. Det kaller jeg å være frekk. Men for all del, hvis det hjelper, så få det ut på meg. Jeg tåler det.

Få det ut på deg?

Er det ikke spydig og utakknemlig å "le godt og lenge" av at noen ønsker å gjøre noe ekstra for å ønske deg og dine en god jul?

Det er ikke frekt å si det - det er frekt å oppføre seg sånn.

Og om du har lest mange av mine innlegg betyr det at du er her inne en del - da bør du også holde deg til ett nick.

Hva med å lage et bilde av hele familien og ikke bare barna.

De gangen vi sender julekort med bilde, er hele familien med. Lager billedkort ca annet hvert år, og sender selvlagede kort de andre gangene.

Det er jo hyggelig med bilder av familie og venners barn, men det er enda mer hyggelig å få bilder av de voksne også, det er jo i mange tilfeller de voksne vi har et "forhold" til.

Har foreksempel en singel venninne uten barn, som hvert år sender julekort med bilde av seg selv. Synes det er kjempestas jeg.

Annonse

Få det ut på deg?

Er det ikke spydig og utakknemlig å "le godt og lenge" av at noen ønsker å gjøre noe ekstra for å ønske deg og dine en god jul?

Det er ikke frekt å si det - det er frekt å oppføre seg sånn.

Og om du har lest mange av mine innlegg betyr det at du er her inne en del - da bør du også holde deg til ett nick.

Jeg har ikke ett nick og det kan jeg kanskje få bestemme selv.

Gjest Persille

Jeg har ikke ett nick og det kan jeg kanskje få bestemme selv.

Du bestemmer vel alt du gjør selv antar jeg?

Men om du ikke kan holde deg til én identitet slik at jeg vet hvem jeg "snakker" med - så trenger du ikke legge til den type opplysninger heller.

Bare det at du føler behov får å sjekke hva jeg skriver i andre saker for å gjøre deg opp en mening om mitt svar til deg her sier jo sitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...