Gå til innhold

farger på barnerom

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Ville gått for hvite eller nesten hvite vegger, og en mer spesiell farge på seng/skap.

Seng og skap kan vel males om om noen år, om det skulle være ønskelig.

Ville også tatt hensyn til rommets beliggenhet ved fargevalg - rom mot nord får minst lys og da er det viktig med lys, og gjerne også varm, farge.

Annonse

Eplegrønt og rosa :)

Blått og lilla (ikke de mørkeste fargene)...

Jentene våre har et rom med lys gulgrønn farge på vegger og dør, og eplegrønne møbler (sånn syrlig farge). Knallfint! Størstejenta ønsker seg rosa seng, og vi lurer på å male senga rosa :-) Tror det blir fint, jeg!

Storebror på seks skal få nytt rom. Han skal ha lys, nøytral farge på vegger og tak. Spurte hvilke farger han ville ha på gardiner etc, og knall grønn stod høyt i kurs der og :-)

Gjest Persille

Jentene våre har et rom med lys gulgrønn farge på vegger og dør, og eplegrønne møbler (sånn syrlig farge). Knallfint! Størstejenta ønsker seg rosa seng, og vi lurer på å male senga rosa :-) Tror det blir fint, jeg!

Storebror på seks skal få nytt rom. Han skal ha lys, nøytral farge på vegger og tak. Spurte hvilke farger han ville ha på gardiner etc, og knall grønn stod høyt i kurs der og :-)

Det er kjempelekkert - går til begge kjønn, og det er enkelt å variere med tilbehør.

Bra plan :)

Gjest mirakel*2?

det med gul/grønt og grønt er kjempefint. Det hadde vi på ungen sitt rom før.

Lille og orange kan være/bli knall-tøft!

*angst* Det hadde jeg på mitt barnerom på syttitallet. Signaloransje og knall lilla. Veggene og linoleumsgulvet i orange, skapdørene og gardinene i skarp lilla.... :-)

Men brukt med måte, mot en nøytral vegg, så vil det sikkert funke bare godt!

*angst* Det hadde jeg på mitt barnerom på syttitallet. Signaloransje og knall lilla. Veggene og linoleumsgulvet i orange, skapdørene og gardinene i skarp lilla.... :-)

Men brukt med måte, mot en nøytral vegg, så vil det sikkert funke bare godt!

:-D

Tror ikke jeg ville hatt det i signal, og hvertfall ikke på veggene, nei.

Som effektfarger, og "pastell" eller litt sterkere- fortsatt tøff kombinasjon;-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...