Gå til innhold

Noen ganger er det litt pinlig å kjøre buss.

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli

4-åringen min sitter og piller seg i nesa på vei hjem i dag, og putter "godsakene" inn i munnen.(Hun er litt trøtt og sutrete etter dagen)

- Du må ikke pille deg i nesa, hvisker jeg inn i øret hennes.

Hvorpå hun skriker ut.

- JEG VIIIIIIL PILLE MEG I NESA!!!

Huff og huff.

Fortsetter under...

Hehehe. De fleste vet nok hvordan 4-åringer fungerer, du =)

Da jeg tok bussen opp fra byen idag satt det ei lita tulle som nettopp hadde lært seg ordet "jakke". Hun sang og ropte og skrålte "jakke" i et kjør hele veien. Hver gang noen nye kom inn, så pekte hun på dem og sa "stooo jakke!" "fiiin jakke" osv.

Moren rødmet og forsøkte febrilsk å prate om noe annet, men det gikk bare i jakke-jakke-jakke =)

Gjest KariKruskakli

Da jeg tok bussen opp fra byen idag satt det ei lita tulle som nettopp hadde lært seg ordet "jakke". Hun sang og ropte og skrålte "jakke" i et kjør hele veien. Hver gang noen nye kom inn, så pekte hun på dem og sa "stooo jakke!" "fiiin jakke" osv.

Moren rødmet og forsøkte febrilsk å prate om noe annet, men det gikk bare i jakke-jakke-jakke =)

He he, kanskje hun hadde fått seg ny jakke?

He he, kanskje hun hadde fått seg ny jakke?

Det kan godt hende, for hun var ikledd en diger, rosa sak med "pels" =)

Synes bare sånne episoder er utrolig sjarmerende jeg. Selv om jeg forstår at du synes det er flaut, så vil jeg tro de fleste andre bare smiler av det =)

Gjest KariKruskakli

:-)

Det er en typisk episode der foreldrene blir flaue mens de andre bare humrer litt!

Hun uttalte seg i det minste på en måte som ikke levnet tvil om at du hadde prøvd å hindre henne i nese-pillingen :-)

Jeg observerte at det var noen som trakk på smilebåndet ja;)

Annonse

Gjest KariKruskakli

Det kan godt hende, for hun var ikledd en diger, rosa sak med "pels" =)

Synes bare sånne episoder er utrolig sjarmerende jeg. Selv om jeg forstår at du synes det er flaut, så vil jeg tro de fleste andre bare smiler av det =)

Da var hun nok meget stolt av den rosa pelsen ja, og ville at alle skulle se den;)

Gjest papirtiger

:-)

Det er en typisk episode der foreldrene blir flaue mens de andre bare humrer litt!

Hun uttalte seg i det minste på en måte som ikke levnet tvil om at du hadde prøvd å hindre henne i nese-pillingen :-)

Hehe..enig.

*Haha* Husker en gang da poden ikke kunne være mer enn halvannet år og vi tok bussen ned til byen. Han satt i vogna, pekte på alle de gamle damene på bussen og sa høyt og tydelig:"Mormor!" til alle sammen... :o)

Pinlig, ja :-/

Idag tok jeg med meg Lillebolla (17 mnd) inn på do i svømmehallgarderoben. Når jeg satt på do sa hun: "Mamma bæsj" høyt og tydelig. Så pilla hun ut en nesebuse og sa stolt (like høyt og tydelig): "buuuse!"

Hva gjør man med sånt da?!

Hehe.... man kan bli litt flau noen ganger ja.... i går var jeg på et arrangement for unger i alderen 4-9 år, og det var servering av kake og saft etter at alle ungene hadde kommet i mål. Da var det en liten kar som ropte ut i glede, høyt og tydelig: "Pappa! Det er GRATIS!!!!"

Hørtes ut som det da var om å gjøre å forsyne seg mest mulig....

Hehe.....

Annonse

Gjest KariKruskakli

Hehe.... man kan bli litt flau noen ganger ja.... i går var jeg på et arrangement for unger i alderen 4-9 år, og det var servering av kake og saft etter at alle ungene hadde kommet i mål. Da var det en liten kar som ropte ut i glede, høyt og tydelig: "Pappa! Det er GRATIS!!!!"

Hørtes ut som det da var om å gjøre å forsyne seg mest mulig....

Hehe.....

Å, da hadde jeg dødd;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...