Gå til innhold

Forslag til gavebok om Kina ?

Anbefalte innlegg

Gjest Candice

Etter å ha holdt våre planer hemmelig lenge, skal vi nå snart fortelle den gledelige nyheten om adopsjon til familien. I den anledning, ønsker jeg å kjøpe en fin gavebok på norsk om kina til foreldre og svigers.har noen forslag på aktuelle bøker, gjerne med litt historie, bilder av landskap o.l.?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/204361-forslag-til-gavebok-om-kina/
Del på andre sider

Fortsetter under...

venter i spenning

Heia!

Hva med Torbjørn Færøviks siste? Den heter noe sånn som Kina, en reise på livets elv.

Kjempeinteressant bok syns jeg iallefall!

MVH

Hei.

Vil også anbefale dere en suveren reisebok som omhandler alt fra historie til geografi.

Boken heter:

Reisen rundt i Kina.

På det danske forlaget:

Politikens Forlag.

Denne kan bestilles gjennom:

www.nomaden.no

carla1365380461

Heia!

Hva med Torbjørn Færøviks siste? Den heter noe sånn som Kina, en reise på livets elv.

Kjempeinteressant bok syns jeg iallefall!

MVH

Ja, det er en fantastisk bok som jeg skal lese om igjen snart, og som jeg anbefaler alle kinaadoptanter å lese!

Men: Den er rå, til tider veldig rå. Jeg tror kanskje jeg hadde begynt med en litt "snillere", særlig hvis det er til besteforeldre som ikke har lest så mye om Kina før... (Og så kan de jo bevege seg mer og mer over i realismen etter hvert!)

Tenker nå jeg :-)

Hilsen fra

Gjest reiende

Hei.

Vil også anbefale dere en suveren reisebok som omhandler alt fra historie til geografi.

Boken heter:

Reisen rundt i Kina.

På det danske forlaget:

Politikens Forlag.

Denne kan bestilles gjennom:

www.nomaden.no

Jeg var nettopp inne på nomaden, men kunne ikke finne den boka jeg. Heter de det?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...