Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om (tidl.sesonger av)lørdagsbarneTVn til NRK er gitt ut på DVD?

Skrevet

Ja, det er de. har sett dem på butikken for ei stund siden, i alle fall.

Skrevet

Jippi! Da vet jeg noe som står på hele familiens julegaveliste; her i huset er det det eneste 2åringen gidder å se på tv!

Skrevet

Jippi! Da vet jeg noe som står på hele familiens julegaveliste; her i huset er det det eneste 2åringen gidder å se på tv!

Her i huset er det like populært for toåringen som for seksåringen. Det er også utgitt en (minst) CD med musikken - også populært.

Skrevet

Her i huset er det like populært for toåringen som for seksåringen. Det er også utgitt en (minst) CD med musikken - også populært.

To cd'er med musikken.

De har rullet og gått konstant siden vi fikk dem i hus, ungene fikk dem i hver sin bursdag.

Skrevet

I all verden, hva er det jeg driver med idag? Linkene skulle selvsagt til memorex - regner med at hun finner dem.

Jeg har nettopp klønet tilsvarende i tråden litt under her...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...