Gå til innhold

Fødte dere

Gjest om natten eller dagen?

Anbefalte innlegg

Gjest Flystripa
Skrevet

En på formiddagen, en om kvelden. + en igangsatt, født på kvelden.

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Velouria

2

• puttelull

2

• mamma til ni

2

• oktober-75

1

Skrevet

En i halvsekstida på ettermiddagen, og ei på formiddagen i halvellevetida.

Skrevet

Fødselen startet rundt midnatt og gutten ble født i 19-tiden dagen etter.

Gjest trultemor25
Skrevet

Fødselen (riene) begynte midt på natta og vesla var ute klokka 21 på kvelden.

Skrevet

Riene startet kl 05:15 onsdag morgen, og poden ble født natt til torsdag kl.02:49

Skrevet

Riene startet rundt 21.30 tirsdag kveld, og Signe ble født 05.01 onsdags morgen. Kjapt og greit :-)

Skrevet

Tullemor var ute kl 15.48 på termindatoen. Riene begynte vel så smått om natta, og vi dro til sykehuset i 12.30-tiden.

Skrevet

Litt forskjellig, men riene har for det meste starta om natta.

Gjest barnløs jeg
Skrevet

Litt forskjellig, men riene har for det meste starta om natta.

Har du ni unger, seriøst? Hvorfor?

Skrevet

Førstemann ble født 19:40

Andremann ble født 08:15

Tredjemann ble født 20:23

Fjerdemann ble født 10:30

Skrevet

Har du ni unger, seriøst? Hvorfor?

Ja, eg har ni. Fordi det er så fint med unger. Nå jobber eg som vikar i barnehage. :-)

Skrevet

rundt barneTVtid (vannet gikk i 23-tida kvelden før, sov hele natta, veene startet rundt frokosttid)

Skrevet

Riene startet ved midnatt termin dag(onsdag.. natt til torsdag).. fredag (1,5døgn senere) kl 1445 var hun født =)

Gjest barnløs jeg
Skrevet

Ja, eg har ni. Fordi det er så fint med unger. Nå jobber eg som vikar i barnehage. :-)

Jøss. Det hadde ikke vært litt bedre å hatt litt færre og heller tatt deg skikkelig av dem da? Er du religiøs?

Skrevet

Jøss. Det hadde ikke vært litt bedre å hatt litt færre og heller tatt deg skikkelig av dem da? Er du religiøs?

Hvorfor tror du ikke hun klarer å ta seg godt av ungene sine? Jeg hadde nok ikke klart ni unger jeg heller, men man trenger dermed ikke dømme de som faktisk klarer det :-)

Skrevet

DEN var litt spydig,da?! Vet du at "mamma til ni" ikke gjør en bra jobb som mamma, eller!?

Ærlig talt...

Gjest barnløs jeg
Skrevet

Hvorfor tror du ikke hun klarer å ta seg godt av ungene sine? Jeg hadde nok ikke klart ni unger jeg heller, men man trenger dermed ikke dømme de som faktisk klarer det :-)

Ser ikke hverken helt vitsen eller hvor godt ungene får det med ni unger. En annen ting er den stadige overbefolkningen, som sånn folk er med å øke. Det virker som enkelte mener de bare har så bra gener at de må lage et helt fotball-lag. Veldig ego synes jeg, barna hadde hatt mye mer ressurser med litt færre søsken også.

Gjest barnløs jeg
Skrevet

DEN var litt spydig,da?! Vet du at "mamma til ni" ikke gjør en bra jobb som mamma, eller!?

Ærlig talt...

Det sier seg selv at når man har ni unger så er hverken ressursene eller tiden til hvert enkelt barn likebra som når man feks har 2 eller 3.

Jeg skjønner ikke helt hvorfor enkelte må overbefolke verden alene, så bra gener har de neppe.

Skrevet

Fødselen startet sent om kvelden, frøkna ble født kvart på ni om morgenen.

Skrevet

Fødte på dagen med begge mine. Men andremann blei satt i gang...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...