Gå til innhold

Fødte dere

Gjest om natten eller dagen?

Anbefalte innlegg

Det sier seg selv at når man har ni unger så er hverken ressursene eller tiden til hvert enkelt barn likebra som når man feks har 2 eller 3.

Jeg skjønner ikke helt hvorfor enkelte må overbefolke verden alene, så bra gener har de neppe.

Jeg får veldig lyst å smelle til deg at det er godt du er barnløs med de holdningene du har, men siden jeg har litt folkeskikk ber jeg deg heller holde kjeft!

Fortsetter under...

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Velouria

2

• puttelull

2

• mamma til ni

2

• oktober-75

1

Ser ikke hverken helt vitsen eller hvor godt ungene får det med ni unger. En annen ting er den stadige overbefolkningen, som sånn folk er med å øke. Det virker som enkelte mener de bare har så bra gener at de må lage et helt fotball-lag. Veldig ego synes jeg, barna hadde hatt mye mer ressurser med litt færre søsken også.

Huff da, det får da være måte på å blande seg inn i andres sfærer. Tenk så flott det er at vi har ulike måter å leve livet på :-)

Ser ikke hverken helt vitsen eller hvor godt ungene får det med ni unger. En annen ting er den stadige overbefolkningen, som sånn folk er med å øke. Det virker som enkelte mener de bare har så bra gener at de må lage et helt fotball-lag. Veldig ego synes jeg, barna hadde hatt mye mer ressurser med litt færre søsken også.

1: Godt du ikke har unger.

2: Det å ha mange barn betyr vel ikke at en ikke klarer å ta seg av alle like godt, vel? Er selv minst av fem barn, og vi har ikke lidd noen nød - er oppegående alle fem med høyskole/universitetsutdannelse alle sammen. Vil snarere påstå at vi har fått med oss en del andre verdier helt gratis.

3: Velger å tro at du ikke er så lite reflektert som du gir uttrykk for her. Men hvis du faktisk er det, så bør du sørge for sikker predvensjon...

Gjest barnløs jeg

1: Godt du ikke har unger.

2: Det å ha mange barn betyr vel ikke at en ikke klarer å ta seg av alle like godt, vel? Er selv minst av fem barn, og vi har ikke lidd noen nød - er oppegående alle fem med høyskole/universitetsutdannelse alle sammen. Vil snarere påstå at vi har fått med oss en del andre verdier helt gratis.

3: Velger å tro at du ikke er så lite reflektert som du gir uttrykk for her. Men hvis du faktisk er det, så bør du sørge for sikker predvensjon...

predvensjon? Snakk om IQ der da... hehe

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...