Gå til innhold

Akkurat ett år siden i dag....

Anbefalte innlegg

For akkurat ett år siden hadde jeg vondt i hele kroppen, fløy på do hele tida og trodde jeg skulle kaste opp :o). Vi ventet på å møte vår ukjente datter i Kina og var syk av spenning.

Nå, ett år etter, er hun en stor og god jente med et lurt smil som gir sine foreldre mye glede. Dette året har på mange måter gått fort.

Hilser til alle som ble foreldre sammen med oss 1. novemer 2004 i Nanjing. Håper det går bra med dere!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/204437-akkurat-ett-%C3%A5r-siden-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mattias1365380379

Akk ja som tiden flyr (-:

Det er litt rart å tenke tilbake på, det synes iallfall jeg. Nå er det, for oss iallfall, akkurat som om "junior" har vært der hele tiden (-:

Vi snakkes, hils dine to og kos dere litt ekstra i dag, det blir jo nesten som en "liten fødselsdag" for dere.

Klem fra en som har en smule anstrengt forhold til postkassen om dagen (-:

Et år er gått siden vi også fikk vesla i våre armer i Changsha. En hilsen til de som var der og måtte lese dette. En hilsen til deg også zitrus. Jeg vet at vi var på samme fly hjem fra Beijing. Dvs. jeg tipper at du var der sammen med de andre fra AF. Pratet med en i reisefølget ditt som jeg hadde mailet litt med i forkant og regnet med at du også var ombord i samme flyet. Nå var vi mange ombord på det flyet, så du får ha meg unnskyldt at jeg ikke gikk rundt til alle dere i AF og spurte om en av dere var zitrus. :o)

Tenk et år siden da. Hvor ble det året av? :o)

Hilsen

Et år er gått siden vi også fikk vesla i våre armer i Changsha. En hilsen til de som var der og måtte lese dette. En hilsen til deg også zitrus. Jeg vet at vi var på samme fly hjem fra Beijing. Dvs. jeg tipper at du var der sammen med de andre fra AF. Pratet med en i reisefølget ditt som jeg hadde mailet litt med i forkant og regnet med at du også var ombord i samme flyet. Nå var vi mange ombord på det flyet, så du får ha meg unnskyldt at jeg ikke gikk rundt til alle dere i AF og spurte om en av dere var zitrus. :o)

Tenk et år siden da. Hvor ble det året av? :o)

Hilsen

Ja, det var mange adoptanter på flyet hjem, ja.(Kom hjem 10.11.) Visste faktisk ikke at du var der, vi hadde vel nok med oss selv selv om den lange flyturen gikk langt bedre enn fryktet.

....nå ble jeg jo nysgjerrig på hvem i vårt reisefølge du hadde kontakt med da :-)

Ja, det var mange adoptanter på flyet hjem, ja.(Kom hjem 10.11.) Visste faktisk ikke at du var der, vi hadde vel nok med oss selv selv om den lange flyturen gikk langt bedre enn fryktet.

....nå ble jeg jo nysgjerrig på hvem i vårt reisefølge du hadde kontakt med da :-)

En mann fra Bergen eller Bergensområde (husker ikke helt). Hadde kun kortvarig kontakt. Dvs. noen få mailer. Det var i hvert fall nok til at jeg tenkte meg at det var han da han vandret rundt i flygangene og pratet bergensk. :o)

Hilsen

Hei zitrus (og yogi)!

Ja, gratulerer med ett-årsjublieet! Kjenner igjen situasjonsbeskrivelsen, ja :o)

Det har vært noen merkelige dager siden den 28.10. som var avreisedagen til Den Store Kina-reisen. Har hatt problemer med konsentrasjonen, og istedet tenkt veldig mye på hva vi gjorde for akkurat ett år siden. Akk, ja. Vemodig på ett vis, men som du også sier, så er det helt utrolig å tenke på den utviklingen som familiens yngste har gått gjennom på den tiden.

Vi mailes!

mvh

Annonse

En mann fra Bergen eller Bergensområde (husker ikke helt). Hadde kun kortvarig kontakt. Dvs. noen få mailer. Det var i hvert fall nok til at jeg tenkte meg at det var han da han vandret rundt i flygangene og pratet bergensk. :o)

Hilsen

Aha... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...