Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 107
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

12

• ShitDiddelyDo

10

• flisa

8

• bb71

5

Mest aktive i denne tråden

IngenLurerDenneGutten

Jeg er tildels enig :)

Noen er ekle, prøver å overse dem - og noen tar seg nær av alt.

Det er ikke lett å kommunisere når man ikke ser ansiktsuttrykk - da kan enkle kommentarer skifte helt form og mening.

Alle dolere med respekt for sin egen helse har et glass stesolid på lur:-/

Annonse

Nettopp!

=p

Egentlig kan man bare skrive at slike usympatiske innlegg kan de spare seg, eller la være å svare. Er det en liten småpsykopat som prøver å herske, så er det bra å at de blir ignorert eller kalt en bæsj hvis de er en bæsj. Det kan hende de ikke vet at de er en bæsj en gang. :-)

Gjest Ja, jeg er feig i dag, liker ikke å bli forfulgt...

Vel, jeg synes ikke tonen er så hyggelig, dvs. - det kommer veldig an på hvem som spør.

Det er jo en "fast gjeng" som svarer på hverandres spørsmål hyggelig og greit, mens de "mindre faste" gjerne får både krasse og stygge svar. Om det har blitt så veldig mye verre nå vet jeg ikke, men denne gjengmentaliteten har i alle fall kommet klarer fram...

Jeg er tildels enig :)

Noen er ekle, prøver å overse dem - og noen tar seg nær av alt.

Det er ikke lett å kommunisere når man ikke ser ansiktsuttrykk - da kan enkle kommentarer skifte helt form og mening.

Jeg syntes jeg leste: "Noen er enkle og jeg prøver å overse dem". Måtte jammen meg lese grundig en gang til *fnis*

ShitDiddelyDo

Vel, jeg synes ikke tonen er så hyggelig, dvs. - det kommer veldig an på hvem som spør.

Det er jo en "fast gjeng" som svarer på hverandres spørsmål hyggelig og greit, mens de "mindre faste" gjerne får både krasse og stygge svar. Om det har blitt så veldig mye verre nå vet jeg ikke, men denne gjengmentaliteten har i alle fall kommet klarer fram...

Det der har alltid folk påstått, og det stemmer helt klart.

Men det er fordi mange av disse ukjente nickene ofte er jævla frekke.

Så du har rett i at de ukjente nickene får mer dritt enn andre, men det er med god grunn.

Skriver du med normal takt og tone med et ukjent nick, får du selvfølgelig ikke mer dritt enn om du heter SDD eller Persille.

Annonse

Gjest Ja, jeg er feig i dag osv...

Det der har alltid folk påstått, og det stemmer helt klart.

Men det er fordi mange av disse ukjente nickene ofte er jævla frekke.

Så du har rett i at de ukjente nickene får mer dritt enn andre, men det er med god grunn.

Skriver du med normal takt og tone med et ukjent nick, får du selvfølgelig ikke mer dritt enn om du heter SDD eller Persille.

Det er jo helt sant, de som lager kvalm under engangsnick er i flertall. Men jeg tenkte mer på disse av oss som er innom innimellom, med fast nick, men som ikke bruker så enormt mye tid her.

Vi blir oftetere møtt med skarpe tone, selv om ikke spørsmålet/kommentaren er skarpere enn hos de faste.

ShitDiddelyDo

Det er jo helt sant, de som lager kvalm under engangsnick er i flertall. Men jeg tenkte mer på disse av oss som er innom innimellom, med fast nick, men som ikke bruker så enormt mye tid her.

Vi blir oftetere møtt med skarpe tone, selv om ikke spørsmålet/kommentaren er skarpere enn hos de faste.

Men det kan også være at dere som ikke er spesielt aktive her inne, sliter med den litt småtøffe tonen som ofte råder på nettet, og derfor tar dere nær av bagateller..

Alle her får krasse kommentarer i ny og ne, også av folk de ofte diskuterer med.

Gjest Ja, jeg er feig i dag, liker ikke å bli forfulgt...

Men det kan også være at dere som ikke er spesielt aktive her inne, sliter med den litt småtøffe tonen som ofte råder på nettet, og derfor tar dere nær av bagateller..

Alle her får krasse kommentarer i ny og ne, også av folk de ofte diskuterer med.

Det kan selvfølgelig hende, at vi ikke kjenner "sjargongen". Jeg leser mye her, men skriver ytterst sjelden noe sjøl - fordi jeg har blitt sablet ned et par-tre ganger av disse "faste brukerne".

I og med at jeg leser mye her, så får jeg da med meg litt. Og jeg synes det er en helt annen tone fra "de faste" til de med mindre kjente nick enn mellom de faste. En mer slik "pjuske"-tone; man verner om hverandre. Og spesielt ille blir det hvis en av "de faste" spør om ett-eller-annet som vedkommende får litt (saklig) pepper for - da stormer gjengen til med nedlatende kommentarer til stakkaren som ikke er enig...

Ja-ja, samma er det egentlig, det er ikke livsviktig for meg å bruke dette forumet...

Gjest liten, men tøff

Det kan selvfølgelig hende, at vi ikke kjenner "sjargongen". Jeg leser mye her, men skriver ytterst sjelden noe sjøl - fordi jeg har blitt sablet ned et par-tre ganger av disse "faste brukerne".

I og med at jeg leser mye her, så får jeg da med meg litt. Og jeg synes det er en helt annen tone fra "de faste" til de med mindre kjente nick enn mellom de faste. En mer slik "pjuske"-tone; man verner om hverandre. Og spesielt ille blir det hvis en av "de faste" spør om ett-eller-annet som vedkommende får litt (saklig) pepper for - da stormer gjengen til med nedlatende kommentarer til stakkaren som ikke er enig...

Ja-ja, samma er det egentlig, det er ikke livsviktig for meg å bruke dette forumet...

bruker forumet på samme måte som deg (leser mye, skriver mindre) og registrerer det samme

Jeg synes det alltid har vært både vennlige og uvennlige DOL`ere, jeg. Jeg har ikke reagert på tonen de siste ukene. Men jeg legger kanskje ikke merke til det som før..?

Den krasse tonen fra og mellom enkelte er nok reell, men jeg har jo merket meg når de starter, og dropper ut. Så sånn sett er jeg vel herlige beskyttet fra mange av de krasseste innleggene.

Du, derimot, er alltid høflig og vennlig!

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...