Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Synes ofte det er en god tone. Jeg spør om sånne ting folk svarer greit på.

En del jeg leser reagerer jeg på. Folk er så på hverandre, ute etter hverandre. Det er ikke hyggelig.

Jeg har ikke opplevd noen krass tone selv, men reagerer på noen av svarene her.

Fortsetter under...

• Svar 107
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

12

• ShitDiddelyDo

10

• flisa

8

• bb71

5

Mest aktive i denne tråden

Jeg synes det alltid har vært både vennlige og uvennlige DOL`ere, jeg. Jeg har ikke reagert på tonen de siste ukene. Men jeg legger kanskje ikke merke til det som før..?

Den krasse tonen fra og mellom enkelte er nok reell, men jeg har jo merket meg når de starter, og dropper ut. Så sånn sett er jeg vel herlige beskyttet fra mange av de krasseste innleggene.

Du, derimot, er alltid høflig og vennlig!

Mvh

Ja, det er nok som det alltid har vært her - bare jeg som kom litt ut av tralten her... Jeg har vel vært forskånet jeg også, eller jeg husker iallefall ikke noen ekle svar!

Annonse

Noen ganger svarer jeg krasst her som i RL, fordi jeg blir irritert, oppjaget, er i dårlig humør e.l

Jeg syns det er sånn det alltid har vært her og det plager meg ikke i det hele tatt. Jeg jatter ikke med noen bare for å jatte, hverken her eller i RL.

Og dette er ikke krasst ment :)

Jeg har ikke merket at det har vært flere krasse svar enn vanlig, men jeg driver ikke og nileser her inne lenger, så det er godt mulig at det bare er jeg som ikke har fått det med meg. Har sett at bebba får en del spydige kommetarer, men det er det.

Gjest sådetså!

Det kan selvfølgelig hende, at vi ikke kjenner "sjargongen". Jeg leser mye her, men skriver ytterst sjelden noe sjøl - fordi jeg har blitt sablet ned et par-tre ganger av disse "faste brukerne".

I og med at jeg leser mye her, så får jeg da med meg litt. Og jeg synes det er en helt annen tone fra "de faste" til de med mindre kjente nick enn mellom de faste. En mer slik "pjuske"-tone; man verner om hverandre. Og spesielt ille blir det hvis en av "de faste" spør om ett-eller-annet som vedkommende får litt (saklig) pepper for - da stormer gjengen til med nedlatende kommentarer til stakkaren som ikke er enig...

Ja-ja, samma er det egentlig, det er ikke livsviktig for meg å bruke dette forumet...

Enig med deg her. Den faste gjengen tåler ikke og bli motsagt av andre ukjente nick.

Når det er sagt så skal mannfolka her inne få skryt fordi dem er noenlunde ok mot både ukjente og kjente nick.

Mens kvinnfolka derimot er så fulle av pms til tider at man begynner å lure på om dem er helt vel bevart!

Annonse

ShitDiddelyDo

Enig med deg her. Den faste gjengen tåler ikke og bli motsagt av andre ukjente nick.

Når det er sagt så skal mannfolka her inne få skryt fordi dem er noenlunde ok mot både ukjente og kjente nick.

Mens kvinnfolka derimot er så fulle av pms til tider at man begynner å lure på om dem er helt vel bevart!

"Mens kvinnfolka derimot er så fulle av pms til tider at man begynner å lure på om dem er helt vel bevart!"

Der er vi enige. :)

Gjest Ja, jeg er feig i dag osv...

Hvem av oss faste er det som er så grusomme?

Tviler på at noen av oss ikke tåler å høre det, så klin til.

Jeg spør fordi jeg ikke vet.

He-he, du får oppholde deg litt mer her på Småbarn, så lærer du nok etter hvert! ;-)

Nei, jeg legger ikke ut disse nickene, ser ikke helt poenget - de vet godt hva de driver med, og sannsynligvis er det ikke noe å gjøre med. Som sagt tidligere, man MÅ jo ikke være her.

Men jeg tror nok at det gjør DOL mer - hva skal man si - ekskluderende enn nødvendig.

ShitDiddelyDo

He-he, du får oppholde deg litt mer her på Småbarn, så lærer du nok etter hvert! ;-)

Nei, jeg legger ikke ut disse nickene, ser ikke helt poenget - de vet godt hva de driver med, og sannsynligvis er det ikke noe å gjøre med. Som sagt tidligere, man MÅ jo ikke være her.

Men jeg tror nok at det gjør DOL mer - hva skal man si - ekskluderende enn nødvendig.

Småbarn, ja.

Jeg ante ikke at jeg var her.

Da stiller saken seg annerledes. Tviler ikke på at det er mange ustabile kvinnfolk her inne!

Vi har også PMS: Pils Med Skum. Det er ikke så ueffent.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...