Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

Er vi de som får minst dritt? :)

Synes jeg får kjeft hele tiden jeg...

Hehe, nei. Jeg måtte bare nevne noen andre eksempler, og tok et av de kjente nickene i denne tråden. :)

Men jeg forstår nå at jeg ikke vet hva jeg snakker om. Trodde jeg var på Åpent og at det var dol generelt som var tema, ikke pms-fruene her inne.

Fortsetter under...

• Svar 107
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

12

• ShitDiddelyDo

10

• flisa

8

• bb71

5

Mest aktive i denne tråden

Ja, jeg blir enda forundret over hva folk kan få seg til å si eller spørre om i RL.

Frekke og dumme.

I dag hadde jeg nøye avtalt sum med proforma faktura på forhånd for en greie, kontant ved levering. Men så sier vedkommende i en arrogant tone at hun ikke vil betale før hun har prøvd en stund. Det var ikke avtalen, og dermed tar jeg bare hele greia tilbake og går uten et ord. Dermed ringer kjerringa og skjeller meg ut i bilen, jeg skrur på Queeen på full guffe : "We are the champions" til hun legger på.

Frekke og dumme.

I dag hadde jeg nøye avtalt sum med proforma faktura på forhånd for en greie, kontant ved levering. Men så sier vedkommende i en arrogant tone at hun ikke vil betale før hun har prøvd en stund. Det var ikke avtalen, og dermed tar jeg bare hele greia tilbake og går uten et ord. Dermed ringer kjerringa og skjeller meg ut i bilen, jeg skrur på Queeen på full guffe : "We are the champions" til hun legger på.

HERRRRLIG! :)

IngenLurerDenneGutten

Frekke og dumme.

Frank Zappa har en del låter som har passa i denne sammenhengen:)

HERRRRLIG! :)

Mitt nyttårsløfte er å være snillere mot de snille og slemmere mot de slemme, og jeg eier ikke toleranse for de som ikke viser normal respekt. Konflikter er jeg heller ikke redd. Og folk jeg ikke liker kan jeg være utsøkt høflig mot, så sant de passer sine egne saker.

Annonse

Mitt nyttårsløfte er å være snillere mot de snille og slemmere mot de slemme, og jeg eier ikke toleranse for de som ikke viser normal respekt. Konflikter er jeg heller ikke redd. Og folk jeg ikke liker kan jeg være utsøkt høflig mot, så sant de passer sine egne saker.

trenger å bli slemmere jeg også -og lære meg til å si fra -og så gå.Fjerne seg fra situasjonen er smart.

Gjest Persille

Hehe, nei. Jeg måtte bare nevne noen andre eksempler, og tok et av de kjente nickene i denne tråden. :)

Men jeg forstår nå at jeg ikke vet hva jeg snakker om. Trodde jeg var på Åpent og at det var dol generelt som var tema, ikke pms-fruene her inne.

*ler*

Det er godt du vedkjenner deg feilen da :)

Annonse

Jeg har ikke merket at det har vært flere krasse svar enn vanlig, men jeg driver ikke og nileser her inne lenger, så det er godt mulig at det bare er jeg som ikke har fått det med meg. Har sett at bebba får en del spydige kommetarer, men det er det.

Det er ikke bare meg som far spydige kommentarer, men ogsa de som noen mener at ligner pa meg. Det er en gjeng som star bak det som stotter hverandre og jeg haper de er stolte av seg selv. Det er vel ikke sa mange andre som er det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...