Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 107
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

12

• ShitDiddelyDo

10

• flisa

8

• bb71

5

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Gjest mirakel*2?

Synes den er blitt kraseere med årene.

Det er jo bare å se på en tråd litt lengre opp..

Ei spør etter en link til morsomme smokker...

Jeg finner en link, og masse kommentarer kommer om hvor grusomme disse smokkene er..

Man kan da spare seg for de kommentarene, når det ikke er andres mening brukeren spør etter.

jeg sitter og nikker og er enig med at det er en del krasse svar og så svupp...så var jeg og under den kategorien, ifølge din teori;)

Ja men noen føler visst at det er sånn stadig vekk; sure kommentarer o.l.

Og dette var bare et eksempel :o) Litt kjedelig er det jo når man spør hvor man finnr sånn og sånn, og så får man en masse negaitve kommentarer om produktet...

Jeg bryr meg sjelden om slikt, men det er jo endel andre som gjør det.

En negativ erfaring/mening om et produkt er vel bare greit. Da ser man at ikke alle er like super-fornøyde, og kan ta sin vurdering om hvorvidt man selv ønsker å kjøpe nettopp det produktet, basert på egne meninger og de tilbakemeldinger man får.

En negativ erfaring/mening om et produkt er vel bare greit. Da ser man at ikke alle er like super-fornøyde, og kan ta sin vurdering om hvorvidt man selv ønsker å kjøpe nettopp det produktet, basert på egne meninger og de tilbakemeldinger man får.

Men her var det ikke snakk om å "dele erfaringer" (som jo er supert når man trenger det), men bare usj, og æsj og denne var stygg.. Ho spurte faktisk bare om en link..

Unødvendig synes jeg.

Ikke rart unger usjer og æsjer på hverandre og kommer med negative kommentarer når noen synser noe annet enn dem selv..

• 3 uker senere...

Det er ikke bare meg som far spydige kommentarer, men ogsa de som noen mener at ligner pa meg. Det er en gjeng som star bak det som stotter hverandre og jeg haper de er stolte av seg selv. Det er vel ikke sa mange andre som er det.

Veeel...Nå har det vel vist seg at enkelte av de de mener ligner på deg _har_ vært deg, så da er det jo ikke så rart at det har blitt som det har blitt.

Veeel...Nå har det vel vist seg at enkelte av de de mener ligner på deg _har_ vært deg, så da er det jo ikke så rart at det har blitt som det har blitt.

Dette må du virkelig forklare nærmere. Det har gått over hodet på meg at det har vist seg at noen har vært meg. Hvem kan være meg andre enn meg selv, og hvem vet bedre hvem er meg enn meg selv??????? Merkelige greier. Tenk litt nøyere igjennom før du skriver neste gang. Når noen påstår hardnakket at det er meg så tror du på dem og ikke på meg. Hmmm........synes du det er lurt?

Dette må du virkelig forklare nærmere. Det har gått over hodet på meg at det har vist seg at noen har vært meg. Hvem kan være meg andre enn meg selv, og hvem vet bedre hvem er meg enn meg selv??????? Merkelige greier. Tenk litt nøyere igjennom før du skriver neste gang. Når noen påstår hardnakket at det er meg så tror du på dem og ikke på meg. Hmmm........synes du det er lurt?

Innrømmet ikke du selv at du hadde drevet og skrevet noen tulleinnlegg da? Jeg synes da så tydelig å huske det. Jeg mener bare at da er det jo ikke annet å vente enn at man blir mistenkt for å skrive et og annet der skrivestilen ligner.

Innrømmet ikke du selv at du hadde drevet og skrevet noen tulleinnlegg da? Jeg synes da så tydelig å huske det. Jeg mener bare at da er det jo ikke annet å vente enn at man blir mistenkt for å skrive et og annet der skrivestilen ligner.

Jeg har vært her siden 1998 og jo etter at disse beskyldningene begynte så skrev jeg et eller annet innlegg at jeg var forelsket i hushjelpen, og svarte siden under mitt eget nick. Dette var tidligere i dette året og siden har det vært en del beskyldninger på den ene og den andre. Jeg må si at jeg er forundret over at den ene, eller er de to eller tre som påstår at de kjenner en eller annen skrivemåte får så mange med seg.

Jeg har innrømmet eller sagt at jeg har hatt mange problemer som jeg har skrevet om under forskjellige nick. Det er ikke lenge siden jeg skrev om problemer med overgangsalder hvor en av dolerne som hardnakket påstår å kjenne meg overalt på skrivemåten, og hadde lovet å aldri, aldri noen sinne svare meg mere, svarte meg seriøst på det innlegget. Da smiler jeg, slik som jeg ofte gjør når jeg leser det tullet her på dol.

Annonse

Jeg tror ikke du forstår helt her. De som skriver slik at noen synes det ligner på meg blir plaget, og det er ikke greit. Det eneste tulleinnlegget jeg har skrevet var dette med hushjelpen og det var reinspikka tull. Jeg har overhodet ikke drevet og skrevet de innleggene som jeg blir beskyldt for med Dorthe i spissen. Hvorfor hun plutselig bestemte seg for å ikke like meg må hun selv forklare, det plager ikke meg. Jeg er mest lei meg på vegne av dem hun legger seg etter fordi hun tror de er meg, og får til og med flere av den såkalte gjengen med seg.

Gjest Moderator

Jeg tror ikke du forstår helt her. De som skriver slik at noen synes det ligner på meg blir plaget, og det er ikke greit. Det eneste tulleinnlegget jeg har skrevet var dette med hushjelpen og det var reinspikka tull. Jeg har overhodet ikke drevet og skrevet de innleggene som jeg blir beskyldt for med Dorthe i spissen. Hvorfor hun plutselig bestemte seg for å ikke like meg må hun selv forklare, det plager ikke meg. Jeg er mest lei meg på vegne av dem hun legger seg etter fordi hun tror de er meg, og får til og med flere av den såkalte gjengen med seg.

Vi foreslår at du og andre sier dere ferdig med debatten om hva du skrev og ikke skrev.

Slike episoder blekner erfaringsvis dersom man ikke hele tiden på nytt tar de opp til diskusjon.

Dama har til og med glemt å bytte nick når hun har skrevet til seg selv, så hun er mangler noe vesentlig.

Hun burde gifte seg med Ulv. De ville fått interessante unger.

Som du ser har webmaster bedt oss slutte diskusjonen så jeg synes at du heretter bør holde deg til sannheten og ikke trekke meg fram som et eksempel på dem som plager folk.

Vi foreslår at du og andre sier dere ferdig med debatten om hva du skrev og ikke skrev.

Slike episoder blekner erfaringsvis dersom man ikke hele tiden på nytt tar de opp til diskusjon.

Foreslår at du ber Dorthe også om å avslutte. Hun fortsetter i innlegget her over å beskylde meg for ikke å si sannheten, og legger der med opptil dette videre. Jeg har sagt sannheten og hun eller noen andre kan ikke bevise noe annet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...