DarkPink Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg er så utrolig lei av dette her, at jeg må bare spørre om det er noen som har det på samme måten, og hvordan dere eventuelt takler det. Når jeg er sulten, og lager meg mat, så virker det kjempefristende i starten. Men jeg spiser veldig seint, og lenge før jeg rekker å bli mett, så sier det plutselig "stopp" midt i ei tygge. Jeg blir kvalm, og får lyst å spytte ut maten, og greier ikke tanken på å spise mer av den. Det kan hjelpe å lage meg noe nytt, som smaker helt annerledes, for at jeg skal bli mett, men dette blir jo temmelig uøkonomisk og tåpelig. Hvis jeg venter til jeg er helt utsulta, så spiser jeg som regel så fort at jeg rekker å spise opp før denne bråstoppen kommer. Jeg har aldri hatt noen psykiske problemer med mat, anoreksi eller lignende, jeg elsker mat, og er ofte sulten. Hva i all verden da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zingara Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Hmm er du mye sliten for tida kanskje? De dagene jeg kommer utslitt hjem fra jobb og ikke har spist særlig hele dagen har jeg det akkurat sånt.. maten ser kjempefristende ut men jeg blir bare kvalm av å spise enda det smaker godt osv. jeg tror det er noe som skjer når man har gått for lenge uten mat og er sliten som sagt...finner ingen forklaring selv, kanskje verdt å finne ut av ja hvis du opplever dette ofte! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.