Gå til innhold

Kvalm når jeg spiser


DarkPink

Anbefalte innlegg

Jeg er så utrolig lei av dette her, at jeg må bare spørre om det er noen som har det på samme måten, og hvordan dere eventuelt takler det.

Når jeg er sulten, og lager meg mat, så virker det kjempefristende i starten. Men jeg spiser veldig seint, og lenge før jeg rekker å bli mett, så sier det plutselig "stopp" midt i ei tygge. Jeg blir kvalm, og får lyst å spytte ut maten, og greier ikke tanken på å spise mer av den.

Det kan hjelpe å lage meg noe nytt, som smaker helt annerledes, for at jeg skal bli mett, men dette blir jo temmelig uøkonomisk og tåpelig.

Hvis jeg venter til jeg er helt utsulta, så spiser jeg som regel så fort at jeg rekker å spise opp før denne bråstoppen kommer.

Jeg har aldri hatt noen psykiske problemer med mat, anoreksi eller lignende, jeg elsker mat, og er ofte sulten.

Hva i all verden da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hmm er du mye sliten for tida kanskje?

De dagene jeg kommer utslitt hjem fra jobb og ikke har spist særlig hele dagen har jeg det akkurat sånt..

maten ser kjempefristende ut men jeg blir bare kvalm av å spise enda det smaker godt osv.

jeg tror det er noe som skjer når man har gått for lenge uten mat og er sliten som sagt...finner ingen forklaring selv,

kanskje verdt å finne ut av ja hvis du opplever dette ofte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...