Gå til innhold

Farsdag

Anbefalte innlegg

Gjest Ideer noen?
Skrevet

Har begynt å tenke litt på farsdag.. Har en baby på 6mnd.. Kjøper dere farsdags gave fra babyen..? noen ideer om no gøyt jeg kan kjøpe?

Skrevet

Verdens beste pappa-kopp?

Et hånd- og fotavtrykk fra babyen som du rammer inn.

kakki1365380609
Skrevet

Caps eller musematte eller t-skjorte med bildet av barnet på? Aner ikke leveringstid, men det går sikkert ikke en uke en gang...tror jeg

Skrevet

Vi markerer ikke dagene (mors- og farsdag) annet enn med frokost på sengen og litt ekstra kos denne dagen.

Husker første farsdagen etter at vi ble foreldre, hun var da 4 mnd gammel, støttet henne opp i vognen med dyne, trilla henne inn ved siden av sengen hans, hun hadde med seg et fat med nystekte boller :o).

Gjest MinaLisa
Skrevet

Det er neste søndag =)

Ikke førstkommende, men neste altså?

Skrevet

Jepp det stemmer =) 13 november..

Gjest MinaLisa
Skrevet

Jepp det stemmer =) 13 november..

Da har vi litt tid på oss...!

Skrevet

Den er alltid 2. søndag i november. Og morsdag 2. søndag i februar. I Norge, altså, andre land har andre regler.

Skrevet

Jeg kjøpte en kul ramme og satte bilde av snuppa i + handsker (for det trengte han), med hilsen fra henne at han nå kunne se på henne på kontoret og ikke bli kald på hendene når de gikk tur.

Skrevet

Vi bruker ikke å kjøpe noe. Snuppa tegner en tegning og det er det, kanskje baker jeg en kake. Kunne gjerne gitt mannen frokost på senga, men han klarer ikke spise før et par timer etter at han har stått opp så da blir det litt håpløst.

Gjest Ideer noen?
Skrevet

Vi bruker ikke å kjøpe noe. Snuppa tegner en tegning og det er det, kanskje baker jeg en kake. Kunne gjerne gitt mannen frokost på senga, men han klarer ikke spise før et par timer etter at han har stått opp så da blir det litt håpløst.

Er litt vanskelig for henne å tegne en tegning når hun bare er 6mnd =)

Skrevet

Hehe neida, gi henne et ark og en blyant så klarer hun sikkert å krote litt på et papir.

Eventuelt så spiser hun papiret. *snakker av erfaring*

Gjest fingermaling
Skrevet

Fingermaling og papir, og så hjelper du henne å smøre fargen utover arket. Bare noen sekunder, før dere vasker hendene før hun får spist alt for mye på dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...