Livår Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 HeiJeg hadde keisersnitt for 4,5 uke siden. Det er ikke så vondt i såret lenger men jeg blør en del fortsatt fra skjeden. Hvor lenge må jeg vente med å trene? Jeg går turer, men jeg begynner å bli litt utålmodig med tanke på å begynne å trene på Spenst. Hvilken treningsform på Spenst er det best for meg å begynne med igjen etter keisersnittet? Og når kan jeg begynne? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Vent til kontrollen rundt uke 6. (iallefall med mageøvelser) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Jeg begynte på Friskis & Svettis 6 uker etter at jeg hadde fått nummer to (med keisersnitt). Ventet med å hoppe til ca tre måneder etter fødsel. Etter tredje fødsel kom jeg ikke i gang med skikkelig trening før nesten halvannet ÅR etter fødselen.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.