Gå til innhold

Trening etter keisersnitt


Livår

Anbefalte innlegg

HeiJeg hadde keisersnitt for 4,5 uke siden. Det er ikke så vondt i såret lenger men jeg blør en del fortsatt fra skjeden. Hvor lenge må jeg vente med å trene? Jeg går turer, men jeg begynner å bli litt utålmodig med tanke på å begynne å trene på Spenst. Hvilken treningsform på Spenst er det best for meg å begynne med igjen etter keisersnittet? Og når kan jeg begynne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Jeg begynte på Friskis & Svettis 6 uker etter at jeg hadde fått nummer to (med keisersnitt). Ventet med å hoppe til ca tre måneder etter fødsel. Etter tredje fødsel kom jeg ikke i gang med skikkelig trening før nesten halvannet ÅR etter fødselen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...