Gjest jtyrcewge Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Hei! Min sønn har siden 2-års alder hatt astma, og får Pulmicort som forebyggende medisin og Oxis når han blir tett. Astmaen har ikke vært veldig plagsom i det siste, men han føler seg tett når det er fuktig vær, han er i røykfylte rom, rom der det er dyr mm. Siden han er aktiv langrennsløper er han veldig opptatt av at han ikke skal bli tatt for doping. Samtidig er han redd for å eksperimentere med f.eks å slutte med medisinene, og kanskje bli dårlig. Jeg vet du er spesialist på dette området, og har bedt min fastlege sjekke muligheten for at du kunne hjelpe oss å finne ut av om han skal fortsette med medisiner og i så fall hvilke. Ville bli veldig glad for svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 -jtyrcewege. Nå har jeg nettopp kommet hjem etter å ha arbeidet med 26 astmabarn fra Norge på Gran Canaria. Joda, jeg skal se på sønnen din, ring så gjør vi en avtale. Vi gjør da en totalvurdering med tredemøllebelastning osv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.