Gå til innhold

ankel operasjon pga ryki leddbånd, kne operasjon pga ett eller annet..


sick85

Anbefalte innlegg

jeg drev aktivt med fotball og har gjort dette fra jeg var 4år. Nå så har jeg vært igjennom en kne operasjon for å fjerne noe brusk under kneskålen. kneethar blitt bbedre, men ifølge legen min så har han kirurgen vært nær menisken så den er på vei til å ryke. jeg har ågtt til fysioterapi lenge over 6mnd, men det er ingen fremgang, noen som har noen forslag på hva jeg kan gjøre?

itillegg så skal jeg nå om kort tid operere ankelen pga ryki 2 1/2leddbånd av 3 mulige. jeg skal visstnok igjennom en operasjon først, så opptrening og hvis det ikke hjelper en ny en. hva er poenget med to? hvorfor ikke bare ta den som de er sikre på at kommer til å hjelpe med en gang? jeg vil tilbake til fotballen fortest mulig, dersom det er mulig å komme tilbake i det hele tatt!! aner ikke hva jeg skal gjøre. siden dette skjedde i skoletiden i en gymtime, og hvis jeg da aldri kan spille fotball igjen, kan man da få noe for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...