Gå til innhold

Skotest - TV2 hjelper deg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Flystripa

Ja, jeg fikk med meg den. Vi har kjøpt Ecco på salget, og mormor kjøpte Sorel til ungene i går.

Var spent på om Sorel var med i testen, men det var de altså ikke. De er forresten på tilbud på Obs nå, til 299,-

Overraskende at Kavat var så dårlig, da.

Annonse

Gjest papirtiger

Pris er bare en av flere ting de vurderer, en helt naturlig faktor å ta med. Det er jo slett ikke bestandig at det er den billigste som vinner.

Sier ikke at man ikke skal ta med pris..

Men det er alltid et produkt fra middel/billigste kategori som vinner..

Barnesko har jeg ikke peiling på, men ting som jeg har mye erfaring med (sminke, kjøkkenutstyr, matoljer etc) så er jeg aldri enig med tv2.

Sier ikke at man ikke skal ta med pris..

Men det er alltid et produkt fra middel/billigste kategori som vinner..

Barnesko har jeg ikke peiling på, men ting som jeg har mye erfaring med (sminke, kjøkkenutstyr, matoljer etc) så er jeg aldri enig med tv2.

Nå er det vel ikke TV2 som utfører testene, men et ekspertpanel. Det vil alltid finnes en og annen som ikke er enig med deres vurdering.

Ja, jeg fikk med meg den. Vi har kjøpt Ecco på salget, og mormor kjøpte Sorel til ungene i går.

Var spent på om Sorel var med i testen, men det var de altså ikke. De er forresten på tilbud på Obs nå, til 299,-

Overraskende at Kavat var så dårlig, da.

Har ecco goretex til guttungen og de var nyimpregnerte likevel kom han hjem søkkvåt på beina i går.

Det som er nesten viktigst, er at passformen passer til beinet som skal ha skoen. Ecco-sko passer dårlig til våre brede bein, og da hjelper det lite om skoen i teorien er laget av varmeisolerende materiale. Blir det trangt, fryser man.

Jeg synes testen fokuserte mye på væte. Vi (og mange andre) bruker cherrox når det er vått. Da er man ikke ensidig avhengig av at skoen skal tåle alt slags vær.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...