Gjest noen som vet? Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Sånn med 1 bilde av barnet for hver mnd... 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Du kan gå inn på: www.eurofoto.no De har veldig mange forskjellige kalendere, men du må ha bildene på pc'en og overføre dem derfra. Du kan legge til tekst, bilder og figurer. Jeg gjorde det før helgen og har fått kalenderne alt. Regnet med at det så så som så ut, men de ble kjempeflotte. Krever at du har ganske god oppløsning på bildene dine på pc'en tror jeg. 0 Siter
Gjest allfoto.no Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Masse tråder om kalendere her nå ..... men igjen 0 Siter
Gemini Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Har du en ålreit printer, så kan du lage en slik hjemme. Det er mange fotoprogrammer som har kalender-mulighet. En annen mulighet er å laste ned en kalender-mal fra Microsoft, som er tilpasset et bilde pr dag. Se http://office.microsoft.com (videre inn på maler/templates - og kalender). 0 Siter
RZO Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 www.eurofoto.no Eurofoto har gått til topps i flere uavhengige tester de siste tre årene. De er da sammenlignet med de fleste andre nettbutikkene i Norge. Stort sett regnes de som en av de aller beste på bildekvalitet og pris. Kanskje den aller beste. Jeg har brukt eurofoto, og kan anbefale dem. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Du kan også kjøpe en som har blanke ark. Da kan du lime på de bildene du vil ha. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.