Gå til innhold

Skjer det ikke noe i Colombia??!!

Anbefalte innlegg

Et frustert innlegg fra meg her nå!!! Synes det virker som om alt har stoppet opp i Colombia nå!! Og høsten skal liksom være en god periode. Ser at det heller ikke har kommet oppdateringer på Colobia hos Adopsjonsforum - og bare det er jo nok til at man kan bli frustrert!!

Har nå vente i over et år siden papirene ble sendt og trodde på denne tiden i fjor at vi i hvertfall hadde fått tildeling nå! Dessverre ser det ut til at vi kan vente kanskje så mye som et halvt år eller i verste fall et helt år (jfr. urna!!) før tildeling. Grrrr. Måtte bare få det ut!!!!

Konsentrasjonen på jobb er det veldig dårlig med for tiden.. Får helt dårlig samvittighet.

Noen som har noen oppmuntrende nyheter?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/204733-skjer-det-ikke-noe-i-colombia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

har ikke opmuntrende nyheter, vil bare henge meg på klagesangen. Det er snart 1 år siden vi også sendte papirene til colombia, 15 nov. For et år siden trodde jeg vi skulle være på hentereise nå, men den gang ei. De som har ventet lengst sendte vel papirene i mai/juni.

Håper hver dag det er jippi innlegg inne på dol. Jaja vi får håpe det blir bedre.

har ikke opmuntrende nyheter, vil bare henge meg på klagesangen. Det er snart 1 år siden vi også sendte papirene til colombia, 15 nov. For et år siden trodde jeg vi skulle være på hentereise nå, men den gang ei. De som har ventet lengst sendte vel papirene i mai/juni.

Håper hver dag det er jippi innlegg inne på dol. Jaja vi får håpe det blir bedre.

....og jeg klarte ikke å dy meg og ringte AF på onsdag for å høre om de kunne komme med noe oppløftende informasjon. Det kunne de IKKE. Fikk bare vite det som allerede står på AF sine hjemmesider. Så det er visst bare å smøre seg med tålmodighet.

Vi sendte papirene i januar, så jeg vet at vi har forholdsvis lang tid igjen, men jeg var spent på om det skjedde noe der om dagen. Her inne har det jo vært veldig stille rundt Colombia nå.

....og jeg klarte ikke å dy meg og ringte AF på onsdag for å høre om de kunne komme med noe oppløftende informasjon. Det kunne de IKKE. Fikk bare vite det som allerede står på AF sine hjemmesider. Så det er visst bare å smøre seg med tålmodighet.

Vi sendte papirene i januar, så jeg vet at vi har forholdsvis lang tid igjen, men jeg var spent på om det skjedde noe der om dagen. Her inne har det jo vært veldig stille rundt Colombia nå.

Ja det lurer jeg også på!!!

Papirene våre ble sendt 13 februar 2004 og vi har enda ikke fått noen tildeling.....Jeg ringer jevnlig til Af,og svaret er alltid det samme. desverre ikke noe nytt i deres sak...

Papirene våre ble sendt 13 februar 2004 og vi har enda ikke fått noen tildeling.....Jeg ringer jevnlig til Af,og svaret er alltid det samme. desverre ikke noe nytt i deres sak...

Hei.

Nå synes jeg at Urna burde høre nytt fra Colombia! Dere har ventet lenge. Vi nærmer oss 17.mnd.siden vi sendte papirene til col. Lite nytt for oss også.

Hilsen

Annonse

13. feb 2004, det var fryktelig lang tid. Når fikk dere distrikt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...