Gå til innhold

Støvletter - for store legger? :|

Anbefalte innlegg

Gjest !confused
Skrevet

Okey.. Jeg har aldri eid et par støvletter i voksen alder, men nå har de altså kommet på moten. Jeg tenkte jeg skulle prøve noen og gikk fornøyd inn i skobutikken, MEN.. Jeg fikk jo nesten ikke igjen glidelåsen jo :S (Prøvde flere forskjellige i forskjellige butikker.)

Det som er rart, er at jeg er relativt tynn ellers. Jeg bruker størrelse 34 i bukser, og da må leggene mine være noe fryktelig uproporsjonerte! Støvletter er jo noe man skal kunne bruke, uansett form eller høyde, og da synes jeg det er rart at de lager dem så smale.. Når det finnes forskjellige skostørrelser, burde det kanskje finnes forskjellige legg-omkretsstørrelser :P

Wellwell.. Just a thought (:

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

6

• Lillemus

3

• Åsemor

3

• mil1365380270

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Gå til skomakern å få han til å blokke ut leggen, da passer de nok :)

mil1365380270
Skrevet

Skjønner problemet. Kanskje det har med skostørrelsen å gjøre? Hvis du har liten skostørrelse, blir støvletten trangere over alt. Hadde jeg brukt 39, ville leggen hatt kjempegod plass? :-)

Gjest !confused
Skrevet

Skjønner problemet. Kanskje det har med skostørrelsen å gjøre? Hvis du har liten skostørrelse, blir støvletten trangere over alt. Hadde jeg brukt 39, ville leggen hatt kjempegod plass? :-)

Greia er den at jeg bruker 38-39 i skostørrelse :P Allikevel er det dårlig plass!

mil1365380270
Skrevet

Greia er den at jeg bruker 38-39 i skostørrelse :P Allikevel er det dårlig plass!

Hvor høy er du da? :-)

Skrevet

Nå er på moten å ha buksa nedi støvlettene, så jeg trodde alle støvletter var beregnet på det, jeg...

Har ikke prøvd støvletter på mange år selv, for de jeg kjøpte for 3 år siden brukte jeg LANG tid på å finne. De ble kastet for et par uker siden, så egentlig bør jeg gå på ny jakt, men ble ikke akkurat motivert av dette.

Gjest !confused
Skrevet

Nå er på moten å ha buksa nedi støvlettene, så jeg trodde alle støvletter var beregnet på det, jeg...

Har ikke prøvd støvletter på mange år selv, for de jeg kjøpte for 3 år siden brukte jeg LANG tid på å finne. De ble kastet for et par uker siden, så egentlig bør jeg gå på ny jakt, men ble ikke akkurat motivert av dette.

Ja, asså.. Jeg har buksen nedi når jeg prøver støvlettene :P Tar nok opp litt plass.. Men allikevel.

Skrevet

"Nå er på moten å ha buksa nedi støvlettene,"

Neida - ut fra det jeg har sett er moten at buksene er så korte og/eller oppbrettet at de når kanten på støvlettene! *Grøss*

Men jeg har aldri vært kjent forå være moderne...

mil1365380270
Skrevet

!.70 :P

Nettopp! 39 i sko er ikke mye for deg :-) Jeg har funnet støvletter som er behagelige, men det er hverdagsstøvletter. På selskapsutgaven sparer de på skinnet, virker det som.

Skrevet

"Nå er på moten å ha buksa nedi støvlettene,"

Neida - ut fra det jeg har sett er moten at buksene er så korte og/eller oppbrettet at de når kanten på støvlettene! *Grøss*

Men jeg har aldri vært kjent forå være moderne...

Moten er sikkert forskjellig fra bygda mi og til storbyen din. ;)

Skrevet

Ja, asså.. Jeg har buksen nedi når jeg prøver støvlettene :P Tar nok opp litt plass.. Men allikevel.

Da har du for store bukser!

Skrevet

Da har du for store bukser!

Buksene skal være helt trange i leggen ikke sant?

Skrevet

Har også vært på støvlett handel- hadde ikke sjangs til å få buksa nedi støvlettene ihvertfall å jeg har da slanke legger jeg.(får nå høre at jeg er tynn ihvertfall)

Jeg måtte gi blanke i å få buksa nedi så jeg endte opp med støvletter å byksa pent over.

Skrevet

Buksene skal være helt trange i leggen ikke sant?

Hæ skal buksene være det nå?

uten sleng altså?

Skrevet

Hæ skal buksene være det nå?

uten sleng altså?

Det sier de her i hvert fall.

Skrevet

Det sier de her i hvert fall.

Uff uff jeg blir så lei denne hersens moten av og til altså.

Når vi endelig er vant til å ha sleng så skal vi plutselig tilbake til det gamle igjen!

Gjest henne74
Skrevet

Helt enig med deg i at det burde være forskjellige størrelser i vidden på støvlettene.

Mitt problem er riktig nok motsatt, men vel så irriterende. Og jeg vil ikke ha buksa nedi, synes jeg får korte ben og brede hofter av det.

Ser passe teit ut med buksa utenpå når støvlette ikke går i ett med leggen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...