Snorkfrøken Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 De har støveletter som er elastiske. På skoringen akkurat nå til 299,- Løp å kjøp! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Nå påvirka du meg enda mere gitt ;-) Joda, kanskje det går.. søster'n ligner meg og har kjøpt slik bukse. Ser ikke så verst ut på henne... Go for it! :0) 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Men hvordan blir det seende ut når de kommer innendørs og tar av seg støvlettene da?! Buksa går jo bare knapt nedenfor kneet jo! Da bretter vi ned bukse, eller har på noen stilige strømper sammen med oppbretta bukse... 0 Siter
Freya Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Her finner du støvletter, duoboots.com, du kan t.o.m. bestille til den leggvidden du måtte ønske Lykke til. Halleluja! Bestilte ett par tvert, jeg! 0 Siter
tuss&troll Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Halleluja! Bestilte ett par tvert, jeg! Så bra da ) ! Får håpe at du blir fornøyd da ). 0 Siter
Freya Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Så bra da ) ! Får håpe at du blir fornøyd da ). Ja, jeg er spent nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.