DarkPink Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Jeg har en kjøttdeig i kjøleskapet som går ut idag. Men hvis jeg steiker den, og putter den i en lufttett boks e.l, vil den da være utgått i morgen, eller får jeg en "ny frist", der den holder seg like lenge som stekt kjøttdeig av hvilken-som-helst-dato? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Hvis du gjennomsteker den starter du rimelig på nytt og vil ha noen flere dager å gå på. Ev. mange flere dager om du steker den først og putter den i frysern etterpå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M.Angelica Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Kan du ikke bare fryse den da? =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DarkPink Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Hvis du gjennomsteker den starter du rimelig på nytt og vil ha noen flere dager å gå på. Ev. mange flere dager om du steker den først og putter den i frysern etterpå. Er du sikker? Har angst mot å spise mat som er på grensen til gammel.. =s 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DarkPink Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Kan du ikke bare fryse den da? =) Jo, men da kommer jeg aldri til å spise den, for da tenker jeg hver gang jeg ser den at "åh, det der er den som jeg frøys ned fordi den egentlig var gammel" Bedre hvis jeg bare spiser halve til middag idag, og spiser restene imorra og blir ferdig med det =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M.Angelica Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Jo, men da kommer jeg aldri til å spise den, for da tenker jeg hver gang jeg ser den at "åh, det der er den som jeg frøys ned fordi den egentlig var gammel" Bedre hvis jeg bare spiser halve til middag idag, og spiser restene imorra og blir ferdig med det =) Hehe..jeg bruker å fryse ned kjøttdeig som går ut på dato samme dag. Å jeg lever enda i beste velgående! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motisaz Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Det er veldig god margin på disse datostemplingene da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.