Gå til innhold

Kjøttdeig og dato


DarkPink

Anbefalte innlegg

Jeg har en kjøttdeig i kjøleskapet som går ut idag. Men hvis jeg steiker den, og putter den i en lufttett boks e.l, vil den da være utgått i morgen, eller får jeg en "ny frist", der den holder seg like lenge som stekt kjøttdeig av hvilken-som-helst-dato?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du gjennomsteker den starter du rimelig på nytt og vil ha noen flere dager å gå på. Ev. mange flere dager om du steker den først og putter den i frysern etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du gjennomsteker den starter du rimelig på nytt og vil ha noen flere dager å gå på. Ev. mange flere dager om du steker den først og putter den i frysern etterpå.

Er du sikker? Har angst mot å spise mat som er på grensen til gammel.. =s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare fryse den da? =)

Jo, men da kommer jeg aldri til å spise den, for da tenker jeg hver gang jeg ser den at "åh, det der er den som jeg frøys ned fordi den egentlig var gammel"

Bedre hvis jeg bare spiser halve til middag idag, og spiser restene imorra og blir ferdig med det =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Jo, men da kommer jeg aldri til å spise den, for da tenker jeg hver gang jeg ser den at "åh, det der er den som jeg frøys ned fordi den egentlig var gammel"

Bedre hvis jeg bare spiser halve til middag idag, og spiser restene imorra og blir ferdig med det =)

Hehe..jeg bruker å fryse ned kjøttdeig som går ut på dato samme dag.

Å jeg lever enda i beste velgående! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...