Gjest Oda_ Skrevet 25. februar 2001 Skrevet 25. februar 2001 Hei. Min datter på snart 4 md (som jeg ammer) har ikke lagt på seg mer enn 70-100 gram i uken den siste tiden. Hun er frisk og rask, og legen på helsestasjonen sier at det ikke er noe å bekymre seg for så lenge hun er våken, kvikk og opplagt etc. Det jeg lurer på nå er om jeg burde begynne med velling/grøt nå når hun blir 4 md, eller vil det ikke spille noen rolle i forhold til vektøkning? Takknemlig for svar. Vennlig hilsen 0 Siter
Elisabeth Tufte, helsesøster Skrevet 26. februar 2001 Skrevet 26. februar 2001 Kjære Oda. Om barnet tidligere har hatt en fin vektøkning, så er det normalt å etterhvert ikke gå så mye opp i vekt. Om du skal gi grøt avhenger av om hun virker fornøyd eller om hun gir tegn til å ville ha mat mere ofte.Det høres ut som om du har et fint samarbeid med helsestasjonen.De kjenner deg og barnet ditt og da er det kanskje naturlig å følge deres råd på dette? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.