Gå til innhold

velling/grøt?


Gjest Oda_

Anbefalte innlegg

Hei.

Min datter på snart 4 md (som jeg ammer) har ikke lagt på seg mer enn 70-100 gram i uken den siste tiden. Hun er frisk og rask, og legen på helsestasjonen sier at det ikke er noe å bekymre seg for så lenge hun er våken, kvikk og opplagt etc. Det jeg lurer på nå er om jeg burde begynne med velling/grøt nå når hun blir 4 md, eller vil det ikke spille noen rolle i forhold til vektøkning? Takknemlig for svar.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elisabeth Tufte, helsesøster

Kjære Oda.

Om barnet tidligere har hatt en fin vektøkning, så er det normalt å etterhvert ikke gå så mye opp i vekt. Om du skal gi grøt avhenger av om hun virker fornøyd eller om hun gir tegn til å ville ha mat mere ofte.Det høres ut som om du har et fint samarbeid med helsestasjonen.De kjenner deg og barnet ditt og da er det kanskje naturlig å følge deres råd på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...