Gå til innhold

politiattest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

8

• mumitrollet

7

• RZO

1

• lenamoren

1

Mest aktive i denne tråden

"Hun henvendte seg til politiet i Oslo og fikk beskjed om rett adresse var politiet på hjemstedet. Hadde hun visst det ville hun ringt direkte."

Men det skrev du ikke?!

Du skrev at hun ringte og bestilte osv...

Det er ikke det samme.

Å kontakte politiet - for så å bli bedt om å kontakte politiet på hjemstedet, er ikke det samme som å ringe hvilken som helst politistasjon og be om attesten over telefon. Dernest er det slik at mange lokale lensmannskontor sender slike attester basert på telefonsiek henvendelser - nettopp fordi de har personlig kjennskap til perosonen som ringer.

Men; hovedinnskriveren lurte på om dette var noe man vanligvis kunne gjøre, noe du sa man kunne - og det kan man altså ikke. Jeg korrigerte en opplysning du ga som var feil. Det er da ikke noe å ta sånn på vei for?

Og ja; jeg er faktisk stadig i kontakt med dem om disse rutinene - og hadde jeg visst hvilke kontorer det hadde vært snakk om, så hadde jeg gjort noe med det.

Du kan ikke beskylde meg for å kverrulere - når du faktisk opplyser om to forskjellige ting i innleggene dine! Men det begynner å bli en trend at du beskylder andre for å misforstå deg hver gang noen påpeker noe...

På tide å skaffe seg et liv, kanskje?

Over og ut.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/204877-politiattest/page/3/#findComment-1473067
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moderator

Greit for meg. Nå var jeg med bare i EN ENESTE tråd da.

Du får være litt konsekvent da og ta alle.

Jeg har virkelig sett verre krangler enn det der.

Dette er ingen barnehave hvor vi til enhver tid har full oversikt over alle deltageres atferd. Vi leser ikke alt som postes her; tar kun stikkprøver og gir tilbakemeldinger når vi synes det er rimelig.

Det var forøvirg du som i denne sammenhengen spurte om vi også reagerte på din aktivitet i krangletrådene. Grunnen til at det i denne sammenhengen var Persille og Mumitrollet som beskjeden var rettet direkte til, var nettopp at de gjenopptok kranglingen i en ny tråd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/204877-politiattest/page/3/#findComment-1473502
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Dette er ingen barnehave hvor vi til enhver tid har full oversikt over alle deltageres atferd. Vi leser ikke alt som postes her; tar kun stikkprøver og gir tilbakemeldinger når vi synes det er rimelig.

Det var forøvirg du som i denne sammenhengen spurte om vi også reagerte på din aktivitet i krangletrådene. Grunnen til at det i denne sammenhengen var Persille og Mumitrollet som beskjeden var rettet direkte til, var nettopp at de gjenopptok kranglingen i en ny tråd.

"Det var forøvirg du som i denne sammenhengen spurte om vi også reagerte på din aktivitet i krangletrådene"

Ja, fordi jeg var med i den forrige (og eneste) og dermed følte meg litt truffet.

De andre to var med i samme tråden.

Nå ser det forresten ut som du har slettet noe jeg skrev i går (jeg finner det ihvertfall ikke igjen) og det skjønner jeg ikke stort av.

Det er andre ting du heller burde ha slettet av spydige svar, men som du lar stå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/204877-politiattest/page/3/#findComment-1473629
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...