Gjest usikker 22! Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Hvor lang tid gikk det fra du hadde innført det første måltidet til du innførte neste? Hvor mange måltid i løpet av dagen hadde du tilslutt? 0 Siter
Åsemor Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 I boka mi (hefte om mat til spedbarn, fått på helsestasjonen) står det at det bør gå ca 2 uker mellom hvert måltid du innfører. Tror jeg... 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 6 mnd ett måltid, så økte det ca. hver 3. uke. Frokost, lunsj, mellommåltid, middag, kveld ved 9 mnd. Alle måltider startet med morsmelk. 0 Siter
Jorunn Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Siden jeg ga Are nesten et fullt grøtmåltid nå, så anbefalte helsesøsteren meg å dele dette opp i 2 måltider og så øke forsiktig i mengden. Dette for at magen ikke skulle bli veldig utspilt 1 gang i døgnet, med større risiko for magevondt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.