Gå til innhold

Oppdatering ang, minstens søvn (eller manglende sådann...)

Anbefalte innlegg

Jeg hadde et innlegg om hvor slitne vi var, her i huset, for noen dager (uker!?) siden:

Ja, nå har det gått 1 uke hvor jeg har vært hjemme tirsdag (våke-natt og alene hjemme på dag), hjemme med tre barn på onsdag, og våke-natt til torsdag, og ettermiddagen på jobb... slik blir det også i 14 dager til.

Det begynte å fungere, dette, altså! Ferber-metoden er bra!

-men: Nå har knerten hatt 40,2 i feber i 2 netter, midt oppi Ferber'n... Hva gjør man da!? Når ungen våkner og er driv-våt av svette!? Han er jo sjuk! Man tar vel opp andre sjuke unger, og!? Må jo få litt vann, i det minste...*humrer litt, nå altså! Makan til "flaks", liksom!*

Jada, vi får begynne på ny frisk med Ferber'n, når feber'n er over...;-)

Fortsetter under...

Når ungene er syke viker alt som heter regler og rutiner hos oss - men de innføres strengt igjen så snart formen nærmer seg normalen.

Ja, det er det vi tenker, også!

-det var bare så typisk! Snart på rett kjøl, alle begynner å få sove igjen, - vips! Så er det på'an igjen!

Men ikke misforstå: _selvfølgelig_ gir vi vesle-knerte-knurt "lov" til å være sjuk! Å få kos, oppmerksomhet og omsorg når han er så pjuskete! Stresser overhodet ikke med Ferber'n nå, nei:-)

Syke barn får all den service de trenger - og mer til! Så må man begynne på nytt når barnet er friskt....

Ja, jeg skrev jo også det!

"Jada, vi får begynne på ny frisk med Ferber'n, når feber'n er over...;-) "

Jeg skrev innlegget som sådan meden viss form for "galgenhumor": Midt oppi opplegget blir go'guten min sjuk! SOm om han ikke har vært nok nattevåk og trøtt/sliten/kjei fra før...

Men klart at han får den omsorgen han trenger, både i form av kos, drikke osv.!!!

Så flott at dere har sett resultater før febern kom og ødela ferbern. ;)

Har selv vært gjennom en Ferber Light for bare halvannen uke siden, og her sover vi helt utrolig bra for tida. Det er en så stor forandring at jeg ikke kan skjønne hvordan jeg holdt ut så lenge med å sove så dårlig som vi gjorde. Håper virkelig det varer, men akkurat i natt har vi sovet dårlig fordi hun er supersnørrete.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...