Gå til innhold

Ukentlig middagsplan...

Anbefalte innlegg

*S*

Han er nok en god menneskekjenner, mannen din *smigret*

Men jeg fortalte datteren din fornavnet mitt, så hun ikke skulle tro det var en farlig mann!

Tja, han er ikke så innmari dum egentlig;-)

Godt du sa navnet ditt da for det tok litt tid før jeg skjønte nicket ditt her på DOL tilhørte et hunkjønn *hehe*

Fortsetter under...

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• astridny

3

• Maggi

3

• trk1365380645

2

• Mandolaika

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Sønnen min har egen msn og chatte-liste. Men han har bare familiemedlemmer der. Han chatter mest med onkelen sin, og da går det mest i å sende wink.

Så jeg skulle ønske at han skrev like mye som din datter i stedet!

Men så er datteren min en skikkelig lesehest også da! Hun har alltid vært opptatt av bokstaver og leste veldig tidlig. Sønnen din tar henne nok igjen om et år eller to :-)

Men så er datteren min en skikkelig lesehest også da! Hun har alltid vært opptatt av bokstaver og leste veldig tidlig. Sønnen din tar henne nok igjen om et år eller to :-)

Kanskje vi kan la dem chatte med hverandre om et par år :-)

Det vil sikkert være mer spennende for henne enn å chatte med meg!

Tja, han er ikke så innmari dum egentlig;-)

Godt du sa navnet ditt da for det tok litt tid før jeg skjønte nicket ditt her på DOL tilhørte et hunkjønn *hehe*

"for det tok litt tid før jeg skjønte nicket ditt her på DOL tilhørte et hunkjønn"

:) Jeg har fått den tilbakemeldingen noen ganger...

Kanskje jeg skal utlyse en konkurranse her på dol om hvilket nick jeg skal bytte til som minner om lurulf, men definitivt er feminint?

"for det tok litt tid før jeg skjønte nicket ditt her på DOL tilhørte et hunkjønn"

:) Jeg har fått den tilbakemeldingen noen ganger...

Kanskje jeg skal utlyse en konkurranse her på dol om hvilket nick jeg skal bytte til som minner om lurulf, men definitivt er feminint?

Det er nok -ulf-en som må bort. Du får kalle deg "lurine" eller "lurulfine" istedet ;-)

Annonse

Annonse

Her er noen eksempler på uker vi har hatt, mandag til fredag:

1:

Fiskesuppe,

Spagetti med spinat- og norzolasaus,

Kebab (hjemmelaget),

Spagetti med biff og tomatsalat,

Grillet kylling

2:

Kyllingwok

Grøt

Ostegratinerte grønnsaker

Laksesuppe

Grillet kylling

3:

Fiskegrateng

Kyllinglevergryte

Spageti med spinat- og norzolasaus

Kyllingwok

4:

Fiskesuppe

Svinepasta

Fiskekaker i pitabrød

Risotto

Kylling

Vi har fått til dette EN gang... og jeg er helt sikker på at det er kjempelurt.

Mandag: Spaghetti og kjøttdeig

Tirsdag: Fiskepinner og poteter

Onsdag: Kylling (butikk-grillet), ris og bearnaise-saus.

Torsdag: Fiskeboller i hvit saus på meg, mcdonalds på sambo...

Fredag: Taco

Lørdag: Hjemmelaget pizza.

Uten planlegging sånn ellers ser en ukesmeny hos oss gjerne sånn ut: Pizza to ganger, mcdonalds en gang, kinesisk en gang, kjøttdeig tre ganger (to ganger med pasta og en gang med taco/wraps)

Det blir nok skikk på kosten når dattera deres blir litt større og må ha ordentlige middager, for da MÅ dere liksom :-)

Hadde store planer om å lage ordentlige middager nå som hun spiser middag, men det blir glass fra Nestlè gitt...

Sånn gjorde vi det også, synes det er greit nok fram til barna kan spise alt det samme som vi voksne.

Vi prøvde å lage i stort og fryse ned middager da barna var babyer, men da må man lage mange forskjellige retter og fryse ned i stort for at det skal være verdt det, synes jeg.

Kjøper man middagsglass kan man variere mye enklere med rettene :-) Men i kroner er det nok dyrere å kjøpe glass hver dag enn å lage selv. Men man sparer mye tid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...