Gå til innhold

Ukentlig middagsplan...

Anbefalte innlegg

Tja, han er ikke så innmari dum egentlig;-)

Godt du sa navnet ditt da for det tok litt tid før jeg skjønte nicket ditt her på DOL tilhørte et hunkjønn *hehe*

Den datteren din som jeg chattet med, var det hun samme som trodde at mine øyne var dine?

I så fall kan du jo fortelle henne det, så syns hun ikke at jeg er så merkelig lenger :-)

Fortsetter under...

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• astridny

3

• Maggi

3

• trk1365380645

2

• Mandolaika

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Den datteren din som jeg chattet med, var det hun samme som trodde at mine øyne var dine?

I så fall kan du jo fortelle henne det, så syns hun ikke at jeg er så merkelig lenger :-)

Hm, tror det var både hun og søsteren som trodde det var jeg som hadde lagt inn øynene mine der. Har ikke fortalt at det var "de øynene" hun chatta med, så det får jeg nok fortelle :-)

Hm, tror det var både hun og søsteren som trodde det var jeg som hadde lagt inn øynene mine der. Har ikke fortalt at det var "de øynene" hun chatta med, så det får jeg nok fortelle :-)

Det får du gjøre!

Du kan også si til henne at jeg beklager at jeg sluttet chatten så brått, uten å si "ha det".

Det trådløse nettverket vårt gikk nemlig ned :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...