Gjest Flystripa Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Jeg trenger tips. Jeg er ikke så bevandret i bokverdenen. Dette er bøker som en gutt på 5 år skal ha. Han kan alle planetene, holder på å lære seg størrelsen på dem, og er gulpsk på all informasjon Dinosaurer er kult, påstår han. Bok om det - anyone?! 0 Siter
grot Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Har sett flere fine faktabøker om både dinosaurer og verdensrommet på bokhandel, så tror ikke det blir problem å få tak i bøker med disse temaene. Men konkrete titler har jeg ikke nei... 0 Siter
Rhea Silvia Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Denne er fin for nyskjerrige barn; 4 Helt fra begynnelsen : fra urcelle til menneske Jonathan Lindström; Om Dinosaurer: 5 Dinosaurer Agnès Vandewiele; Michèle Lancina; Francoise Vibert-Guigue (Redaktør) ; m.fl. Barn 3-5; Barn 6-9 | Innbundet | 37 sider | Samlaget | 1. utg. | 2003 Om verdensrommet: Verdensrommet Alan Dyer Barn 10-12; Barn 6-9; Ungdom | Innbundet | 64 sider | Gyldendal Tiden | 1. utg. | 2001 Ellers er det bare å søke på mao.no. MAnge titler om begge emnene. 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Så akkurat bøker om begge deler i bokhandelen i dag. Masse. Priser 150-300. Ta deg en tur. 0 Siter
Gjest theoline Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Anbefaler å kjøpe "Dinosaurer og andre forhistoriske dyr", Barnas store kunnskapsbøker, disse selges nå til 99,- i noen bokhandlere, bl.a Notabene, er veldig fine bøker, de har en om verdensrommet også! Så har de Gigant bøker med de samme emnene, disse koster 129,- og er STORE bøker i hard papp, veldig fine bøker! Mye lest i av femåringen her i huset iallefall! 0 Siter
Gjest Masahiro Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Anbefaler på det varmeste de ulike bøkene i serien "lær mer!" De har emner som Jordkloden, verdensrommet,dinosaurene,pattedyr etc. Virkelig bra for en på den alderen - og større!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.