Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille prinsen !!!

For en julegave !!

Skrevet

Hei på dere!

Gratulerer så mye!! Endelig ble det deres tur. Det var på tide. Riktig God tur!

mvh

julya og resten av familien

Skrevet

Gratulerer så masse med den lille gutten. Det var en flott julepresang.

ønsker dere en flott tur til Colombia.

Hilsen

Skrevet

Gratulerer sååååå mye med den lille prinsen:)

Dere får ha en fin tur.

Det er en super julegave:)))

Skrevet

HEI

MÅ få gratulere her inne også, det er bare så stas og bli tante til colombia barn nr 2.. han er BARE så skjønn, mi lille Cali jente er stolt søskenbarn og viser bilde til alle og vil at vi skal besøke han i DAG..må prøve å forklare at det blir en stund før vi kan kose med han..

Dere må ha det bra så lenge, vi snakkes

Klem fra oss på sunnmøre

Skrevet

Gratulerer enda en gang med den lille Prinsen :-))) Tenk at det bare er uker siden vi satt og deppet over at ingenting skjedde - og nå er dere på vei til Colombia snart!! Ting kan snu seg fort! :-D

Jeg er kjempemegamisunnelig, men også utrolig glad på deres vegne!

Klem fra

Skrevet

Gratulerer så mye med gutten! Hører han er nydelig. Gleder meg til å se bilder som tante Leonjenta har. Får nok se bilde på onsdag når vi møtes. Lykke til på reisa.

Klem

Gjest girasol
Skrevet

Gratulerer :-) Vi reiste til Colombia for nesten nøyaktig ett år siden... Og jeg bare mimrer og mimrer om dagen! Kos dere masse!

M.v.h.

Skrevet

Gratulerer så mye med en liten gutt, så vidunderlig julepresang.

Vi har også nettopp fått en nydelig julepresang. En gutt på 3 år og 1 mnd. Han er også fra Cran. Vi ses sikkert i Colombia.Så gøy

Skrevet

Gratulere såå mye med gutten, god tur og verdens beste jul.

klemmer fra

kristin691365380881
Skrevet

Gratulerer og god tur til Colombia!!!

Vennlig hilsen

Skrevet

Endeleg! Gratulerer så mykje med guten! Ha ein fantastisk tur til Colombia.

Skrevet

Ja plutselig så skjer det. jeg hadde avskrevet alt om en liten en på denne tiden i 2003. 25 november kl. 7.45 ringer telefonen og 1. desember hadde jeg verdens nydeligste lille FANA gutt i armene. 19 desember var vi hjemme igjen......puh!!!! Men du så lykkelig juleaften.

Gratulerer så masse, og god tur.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...