Balblom Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 HEI!Trent mage nå i 3 uker, men ikke sett noe bedring..Gjør div. øvelser 3 ganger pr dag. Er tynn, men har mage som står ut. Var ikke plaget med dette før jeg fikk barn (2 år siden) Hjelper det i det hele tatt med mageøvelser? Eller har musklene kanskje blitt rasert etter graviditet. Har blitt spurt 2 ganger i det siste om jeg er gravid, ikke spesielt morsomt.. Og det er slitsomt og holde inn magen hele tiden!Takker for svar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest har også mage Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Jeg tror du må trene mer enn mageøvelser, f.eks. jogge eller sykle. Men jeg har hørt at fettet på magen er vanskelig å få bort.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Balblom Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Jeg tror du må trene mer enn mageøvelser, f.eks. jogge eller sykle. Men jeg har hørt at fettet på magen er vanskelig å få bort.... Trener mer enn mage. Og det er ikke fett,ser veldig oppblåst ut liksom. Begynne med korsett kanskje.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.