Gå til innhold

Magemuskler


Balblom

Anbefalte innlegg

HEI!Trent mage nå i 3 uker, men ikke sett noe bedring..Gjør div. øvelser 3 ganger pr dag. Er tynn, men har mage som står ut. Var ikke plaget med dette før jeg fikk barn (2 år siden) Hjelper det i det hele tatt med mageøvelser? Eller har musklene kanskje blitt rasert etter graviditet. Har blitt spurt 2 ganger i det siste om jeg er gravid, ikke spesielt morsomt.. Og det er slitsomt og holde inn magen hele tiden!Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest har også mage

Jeg tror du må trene mer enn mageøvelser, f.eks. jogge eller sykle. Men jeg har hørt at fettet på magen er vanskelig å få bort....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du må trene mer enn mageøvelser, f.eks. jogge eller sykle. Men jeg har hørt at fettet på magen er vanskelig å få bort....

Trener mer enn mage. Og det er ikke fett,ser veldig oppblåst ut liksom. Begynne med korsett kanskje.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...