Gå til innhold

Magemuskler


Gjest Hurraformeg

Anbefalte innlegg

Gjest Hurraformeg

Hei!

Trent mage nå i 3 uker, men ingen bedring. Er tynn, men har mage som står ut. Var ikke plaget med dette før jeg fikk barn ( 2 år siden ). Kan det skje at magemusklene blir helt "ødelagt" etter svangerskap? Hvor lenge må jeg trene før resultat? Blitt spurt to ganger i det siste om jeg er gravid, ikke spesielt morsomt! Og slitsomt og holde inn magen hele tida!!

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Magemuskulaturen er helt slapp etter graviditet, ja.. Det tar veldig lang tid å stramme den opp, og for noen blir magen aldri noengang som før, uansett hvor mye og hvor riktig du trener. Men bedre enn rett etter fødsel blir den jo.

MEN, du har jo bare trent i 3 uker, det er jo ingen tid å regne med. Vent i 2-3 måneder, så ser du nok resultater. Når du skal trene muskler så må du passe på at de får nok hvile etter hver økt, d.v.s det er bare tull å trene magen hver dag. Musklene må bygges opp etter den nedbrytningen som treningen er. Og det skader ikke å se litt på kosten din, for hvis det er mye fett på magen din så vil den aldri bli stram uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...