Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter på litt over fire mndr er blitt forkjølet. Lurer på om det da er lurt å ta henne med ut?Må sies at sola faktisk skinner her i dag. Og hun er ikke kjempeforkjøla....

hva hadde dere gjort?

Skrevet

Jeg ville absolutt ha tatt henne med ut. Så lenge hun er i ellers fin form og er feberfri, er det bare fint for småtasser (selv forkjølede småtasser) å være ute. Forbehold: At det ikke er maaange minusgrader hos dere.

Skrevet

Det er ingen grunn til ikke å ta henne med ut. Sørg for at hun ikke er i trekk (ikke stor sjans for det i vogna!), og så kan dere være ute lenge.

Gjest Elextra
Skrevet

Frisk luft er bare positivt når man er litt forkjølet.

Skrevet

Jeg sier som de andre her; Ta henne med ut, men sørg for at ho ikke ligger i trekk, og selvfølgelig sørge for at ho har det godt og varmt...

Litt frisk luft er bare sunt, tror jeg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...