Gå til innhold

Penklær til jente 6 i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp! Vi skal i stort familiekalas om et par uker, og jeg strever faktisk med å finne penklær til datteren min. Har sett på HM, Cubus og KappAhl, men finner liksom ingenting. Hvor bruker dere å gå? Det kan godt være klær som også kan brukes i jula. Og det trenger ikke koste over 600.

Skrevet

Junior Barneklær på Storo- eller Manglerudsenteret. Det går T-bane til begge.

Der er utvalget ganske bra. Prisnivået er høyere enn hos kjedene, men ikke så høyt som hos Fru Lyng o.l.

Gjest kan ha flaks
Skrevet

finn.no - torget - barneutstyr - klær

Det er flere (som muligens driver butikk selv) som legger ut masser av nye klær.

Verdt å sjekke ut. Det er snakk om Burberry, Hummelsheim etc.

Skrevet

på metrosenteret i lørenskog (utenfor oslo, men heller ikke så langt unna) er det en butikk som heter Klassy Kids. Der pleier jeg iallefall å finne mye fint. Nå er det jo gutter jeg har, men jeg regner med at de har mye fint til jenter også.

Den anbefales virkelig til gutteklær - eneste stedet jeg har funnet en penbukse til sønnen min som er smal nok i livet OG som jeg syns er fin...

Skrevet

Jeg kjøpte akkurat anntrekk til min 5 åring på kappahl jeg. Hvit bluse med små glitterhjerter på og et kort rødt skjørt med "rutestriper" i sølv - og matchende strømpebukse. Kostet ca 250 alt i alt om jeg husker riktig. 5 åringen var i allefall henrykt. Passer glimrende til jul også.

Skrevet

På Asserorices (vet ikke om det skrives sånn..?) på Grûnerløkka (Markveien, 10 min. gange fra sentrum, Youngstorget) har de SAÅ mye fint til jenter! Kjempeflotte kjoler, hatter/luer, sko osv. Koster litt da, men ikke over 600,-

Der kan du få en nydelig kjole som ikke "alle andre" har.. Hadde jeg hatt jente hadde jeg uten tvil kjøpt juleantrekket der.

Skrevet

"Barna på hjørnet" (elisenbergveien 9, Frogner) hadde iallefall masse fint sist jeg var innom.

Skrevet

Okaido på Oslo City eller Aker Brygge. Kjempefine klær til gutter i hvert fall, og heller ikke så dyrt. Litt dyrere enn HM og de andre "vanlige", men ikke slik som Junior og Fru Lyng.

Skrevet

Exit-butikkene (ligger en i øverste etasje på Byporten) har mange fine kjoler som ligger i prisklassen 249-349. Fikk nettopp brosjyre med juleklærne derifra og det var mye fint synes jeg.

Så må jeg si meg enig en annen her som nevte Okaidi (på Oslo City), mange morsomme klær. Så er det en annen barnebutikk i toppetasjen på Oslo City som har mange fine kjoler. Fant en gang en kjole der som var identisk med en jeg hadde sett på Fru Lyng (samme merke), som var 150,- billigere enn på Fru Lyng. Så nå tar jeg alltid en tur dit hvis jeg skal ha penklær til jentene. Ikke alltid jeg finner noe, men...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...