Gå til innhold

2 år siden den stooore telefonen :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tenk at det har gått 2 år!!!

Gleder meg til å høre om neste telefon ;-)))

Fantastisk å være mamma, ja! Har vært på foreldresamtale idag, og "mamma hjertet" vokste noe veldig!!! (Trodde nesten ikke det var mulig at det skulle vokse noe mer jeg, men.....)

Hilsen en stolt

Annonse

Gratulerer med 2-års jubileet! :-) Det er rart hvordan tiden flyr... Satt nettopp og gikk gjennom esker med klær. Og jeg begriper ikke at Bella har vært så liten som de minste klærene - nå er hun jo stor jente!

Tiden flyr - takk og pris for minner og bilder!

Beste hilsen fra

Gjest ViTo-Tre

GRATULERER med jubileumet:o) Ja, som tiden går. Tenk at det nærmer seg 2 år siden vi sendte papirene til Colombia også......

Har i dag vært hjemme med en forkjølet liten gutt som ønsket å så på video fra når han var liten.....åh....tenk så stor han har blitt !! Helt utrolig hvor fort tiden flyr egentlig - til tross for ventingen......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...