Gå til innhold

Lekser for førsteklassinger

Anbefalte innlegg

Den store variasjonen i svara under skuldast fyrst og fremst at nokre skular har innført den nye læreplanen, medan andre fyrst gjer det til neste skuleår.

I den nye læreplanen startar dei mykje tidlegare med å læra bokstavar, og går fortare fram enn etter L97. Dermed blir det sikkert òg meir lekser.

På skulen til dotter vår har dei den gamle læreplanen, og har vekeslekse med varierte, enkle oppgåver som dei får utdelt måndag og skal ha ferdig til fredag. Tek kanskje ti minutt å gjera. Dette passar veldig bra for mi gulljente, og eg er litt uroa over at det kan bli for mykje når dei får daglege lekser, som dei skal byrja med etter endt SFO-dag kl 16.

Den nye læreplanen er ikke utgitt enda, er den???

Fortsetter under...

Åh, kan du be den læreren som gir rydding og klessortering i lekse, om å tipse læreren til sønnen min? Han gjør leksene sine greit, men er helt på jordet når det gjelder å holde orden på sakene sine.

Når jeg tenker meg om, kan hun godt snakke med sjefen til mannen min også...

Ja det er helt utrolig effektivt! .-)

Sønnen her hadde en kamerat på besøk da de skulle sortere en skuffe( og det var selvsagt roteskuffen på kjøkkenenet). Og da de var ferdig dro de hjem til kompisen for å gjøre det samme.

(jeg har bedt læreren om å gi noen førjulsoppgaver i den stilen også...)

Den nye læreplanen er ikke utgitt enda, er den???

Nei, og den nye regjeringa driv og gjer endringar i han, men like fullt har ein del skular teke planen i bruk frå inneverande skuleår. Skulane kunne søkja om å få ta planen i bruk i år, og ein del har altså gjort det. Læreplanane vart vedtekne, og finst på nettet, men vil altså verta endra.

Nei, og den nye regjeringa driv og gjer endringar i han, men like fullt har ein del skular teke planen i bruk frå inneverande skuleår. Skulane kunne søkja om å få ta planen i bruk i år, og ein del har altså gjort det. Læreplanane vart vedtekne, og finst på nettet, men vil altså verta endra.

Hvor finnes disse planene?

Gjest iaehmas

Den store variasjonen i svara under skuldast fyrst og fremst at nokre skular har innført den nye læreplanen, medan andre fyrst gjer det til neste skuleår.

I den nye læreplanen startar dei mykje tidlegare med å læra bokstavar, og går fortare fram enn etter L97. Dermed blir det sikkert òg meir lekser.

På skulen til dotter vår har dei den gamle læreplanen, og har vekeslekse med varierte, enkle oppgåver som dei får utdelt måndag og skal ha ferdig til fredag. Tek kanskje ti minutt å gjera. Dette passar veldig bra for mi gulljente, og eg er litt uroa over at det kan bli for mykje når dei får daglege lekser, som dei skal byrja med etter endt SFO-dag kl 16.

I den læreplanen jeg fant på nettet stod det ikke noe om at elevene skulle kunne bokstavene i løpet av 1. klasse...(?)

Det står om målkompetansen ETTER 2. klasse...Når barnet har gått to år på skolen...

Annonse

I den læreplanen jeg fant på nettet stod det ikke noe om at elevene skulle kunne bokstavene i løpet av 1. klasse...(?)

Det står om målkompetansen ETTER 2. klasse...Når barnet har gått to år på skolen...

Det stemmer, det står berre om kompetansemåla etter andre årstrinnet, men i praksis viser det seg at dei skulane som tek i bruk den nye læreplanen byrjar tidlegare med innlæringa av bokstavar. Eg er ikkje sikker på kvar det står om dette, men det ser slik ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...