Gå til innhold

Atopisk eksem - til Saints

Anbefalte innlegg

Hei Saints.

Jeg så ditt innlegg lenger ned her og vil gjerne gi deg noen råd. Legger derfor inn et nytt innlegg for det er en stund siden du la inn ditt.

Jeg har to barn med atopisk eksem. Ikke så alvorlig angrepet som ditt, men ille nok. Var hos barnelege og fikk de samme anbefalinger som deg. Men jeg ville finne en annen løsning, som ikke innebar kortison, og som skulle forebygge. Kortisonen hjalp bare for noen dager så var eksemen tilbake.

Mitt råd er:

gi barnet 1 ts Eksimo Kids. Dette er omega3+6 som er flytende. Du kan også smøre med Agrosan (helsekost). Etter at jeg begynte å gi barna mine eskimo Kids så er de symptomfrie. Har ikke brukt kortison siden den gang. Jeg har ei jente på 5 år og en gutt på 14 mnd. Gutten fikk eksimo Kids fra han var 6 mnd. Etter ca 2 uker var han symptomfri. Min datter reagerte etter et par dager. Agrosanen er fin å bruke inntil eskimoen virker eller hvis det skulle komme enkelte utbrudd.

Lykke til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/205312-atopisk-eksem-til-saints/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...