Gå til innhold

Truende abort - trenger råd!

Anbefalte innlegg

Gjest Usikker og trist

Er gravid, og ligger her med truende abort :( Jeg studerer, og har fra før en aktiv treåring. Dette semesteret skulle jeg være litt "supermamma" og ta 45 studiepoeng, vanlig fulltidsstudie er 30. Dette kan ha vært en mulig årsak til blødningene, og jeg skal derfor redusere på belastningen og ta det mest mulig med ro.

Nå vurderer jeg å avlyse en del eksamener, og ta 21 studiepoeng i stedet. Høres dette rimelig ut, eller er jeg hypokonder? Vil liksom ikke "utnytte" hverken skolen eller lånekassen. Vi vet jo ikke hvordan dette går, men vet med meg selv at om dette går galt, er jo det i seg selv en kjempebelastning.

Trenger råd!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/205357-truende-abort-trenger-r%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Truende abort ? Hva er det ?

Hvor langt på vei er du ?

Jeg hadde blødninger i uke 9, men ingen kalte det en truende abort. Jeg skulle ta det med ro i 14 dager, helst ligge i ro på sofaen, men som deg, vi er flere i familien :o).

Hvor lenge sier legene at du skal ta det med ro da ?

Gjest SantaMarie

Ta det med ro. HVor viktig er de studiepoengene i forhold til det å være mor til en treåring og å være gravid? Den jobben du gjør nå er den største og viktigste jobben i livet ditt. Respekter det og ta hensyn til det.

Helt enig med Sofies mamma her!!!

Det viktigste i livet først! Poeng og studier kan man ta senere! Skjønner ikke at du en gang tviler på dette men...

Ønsker deg lykke til!!!Ta det med ro og ting går seg til!!! :-)))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...